کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه های فرهنگی دهه کرامت در چهارمحال و بختیاری

16 شهريور 1392 ساعت 19:26

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري از برگزاری برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به مناسبت روز ملی دختران و میلاد کریمه اهل بیت(س) خبر داد.


روح انگیز کرمی اظهار داشت: از ۱۶ شهریور تا ۲۶ شهریور که دهه کرامت نامیده شده است برنامه های متنوعی در سطح استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی افزود: همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، همایش شاخص سبک زندگی دختر ایرانی مسلمان، جشن میلاد، مولودیه خوانی و سخنرانی درباره فضایل حضرت معصومه(س) و تجلیل از دختران نمونه استان برگزار می شود.

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري بیان کرد: در طول دهه کرامت برنامه های متنوع دیگری برای هرروز در نظر گرفته شده است.
کرمی اهم این برنامه ها را شامل ۹ همایش در ۹ استان با عنوان مشخص و شاخص سبک زندگی دختر ایرانی مسلمان، مراسم تجلیل از دختران نخبه در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در شهرستانها، برگزاری جشنواره آشپزی ایرانی اسلامی ویژه دختران جوان، برگزاری نشست و گفتمان پیرامون سبک زندگی از قبیل ازدواج_غذا و خوراک_دوست و تفریح، مولودی خوانی دهه کرامت، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف ویژه دختران، برگزاری مسابقات فرهنگی از قبیل کتابخوانی و غیره ... برشمرد.


کد مطلب: 8672

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8672/برنامه-های-فرهنگی-دهه-کرامت-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir