کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برخورد خودروی عبوری با کارگر در حال نظافت خیابان در شهرکرد

منطقه آزاد , 13 شهريور 1392 ساعت 19:49

صبح امروز یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محدوده پارک تهلیجان با یکی از کارگران شهرداری که در حال نظافت خیابان بود تصادف كرد كه موجب مجروح شدن وی شد.


به گزارش جهانبین،صبح امروز یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محدوده پارک تهلیجان با سرعت 60 کیلومتر در ساعت با یکی از کارگران شهرداری که در حال نظافت خیابان بود برخورد کرد كه موجب مجروح شدن وی شد.

به گفته شاهدین این حادثه،  صبح امروز چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۲ یکی از کارگران شهرداری که مشغول تمیز کردن شهرکرد که در حال نظافت انتهای خیابان کاشانی بود بر اثر تصادف به شدت مجروح شد و با حضور پلیس و فوریت های پزشکی به بیمارستان انتقال یافت.

از عوامل وقوع این حادثه می توان ایمنی نبودن پیچ منتهی به میدان امام حسین (ع) نام برد که با وجود قرار داشتن این خیابان در حاشیه پارک تهلیجان و رفت و آمدهای بی شمار به این پارک می توان گفت موارد ایمنی برای این کارگر خدوم رعایت نشده است.

از دیگر علت های این حادثه رعایت نکردن سرعت مجاز توط برخی از رانندگان است. شاید اگر مامور شهرداری هم کمی احتیاط به خرج می داد این اتفاق نمی افتاد،
البته اگر امکانات علایم راهنمایی و رانندگی در اختیار کارگران قرار می گرفت کمتر شاهد اینگونه حوادث دلخراش بودیم.
رانندگان هم در مواجهه با ماموران زحمتکش شهرداری که واقعا باید از زحمات آنها تشکر کرد باید نهایت احتیاط را پیشه کرده و ضمن کم کردن سرعت خود، ضریب ایمنی و خاطرجمعی را برای آنان فراهم نمایند.


کد مطلب: 8629

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8629/برخورد-خودروی-عبوری-کارگر-حال-نظافت-خیابان-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir