:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - شهردار شهرکرد از اعضای شورای شهر انتخاب نمی‌شود - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

منتخب چهارمین دوره شورای شهر شهرکرد:

شهردار شهرکرد از اعضای شورای شهر انتخاب نمی‌شود

11 شهريور 1392 ساعت 14:07

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: ترجیح داده می‎شود شهردار از میان اعضای شورا نباشد تا ترکیب شورا به هم نریزد و مجموعه حفظ و تقویت شود.


حمید فتح‌الهی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: قبل از آغاز رسمی شدن شورای چهارم جلسات و نشست‌های متعددی در رابطه با بررسی و جمع‌بندی نقاط ضعف و قوت شهر برگزار شده است.

وی با اشاره به آغاز رسمی این شورا همزمان با سراسر کشور، گفت: روز سه‌شنبه همزمان با ۱۲ شهریور با برگزاری مراسم تحلیف و ادای سوگند ۱۱ عضو جدید کار خود را به طور رسمی آغاز می‌کنند.

فتح‌الهی، شناسایی اولویت‌های شهرکرد را نخستین کار رسمی این شورا اعلام کرد و افزود: بلافاصله پس از آغاز به کار رسمی شورا، اولویت‌های مهم شهرکرد بررسی و در یک جمع‌بندی به اطلاع شهروندان می‎رسد.

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شهرکرد، تدوین برنامه‌های زمان‎بندی شده را از دیگر برنامه‌های این شورا برشمرد و تصرح کرد: تلاش می‎شود تا برنامه‌های توسعه و آبادانی شهر را با تدوین برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت تعریف و عملیاتی کنیم.

فتح‌الهی با بیان اینکه تاکنون در رابطه با انتخاب شهردار به یک گزینه قطعی اجماع نظر نشده است، گفت: پس از ترکیب هیئت رئیسه مهمترین دستور کار شورا بررسی انتخاب شهردار است.

وی خاطرنشان کرد: ترجیح داده می‎شود شهردار از میان اعضای شورا نباشد تا ترکیب شورا به هم نریزد و مجموعه حفظ و تقویت شود.

فتح‌الهی با اشاره به شاخص‌های یک شهردار توانمند، اظهار کرد: یک شهردار کارآمد کسی است که در وهله اول برنامه‌محور و خلاق باشد و بتواند بدون ایجاد فشار بر مردم درآمدهای پایدار و مستمر ایجاد کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 8584

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8584/شهردار-شهرکرد-اعضای-شورای-شهر-انتخاب-نمی-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir