کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس:

وزیر کشور در انتخاب استانداران منطقی و معقول عمل خواهد کرد

10 شهريور 1392 ساعت 14:22

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌شک وزیر کشور در انتخاب استانداران منطقی‌تر و معقول‌تر از گمانه‌زنی‌های موجود عمل می‎کند.


سعید زمانیان در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: در حالی که بازار گمانه‌زنی‌ها و رایزنی‌ها برای انتخابات استانداران در کشور گرم است اما تاکنون انتخاب هیچ گزینه‌ای برای استانداری استان قطعی نشده است.

وی افزود: بی‌شک وزارت کشور منطقی‌تر و معقول‌تر از این گمانه‌زنی‌ها عمل خواهد کرد و امید می‎رود با انتخاب استانداران شایسته و کارآمد بتوان شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش کشور باشیم.

زمانیان بر ضرورت همدلی و همراهی افراد در انتخاب استاندار تاکید کرد و گفت: مبنا برای انتخاب استانداران مشورت و هم‎فکری رئیس جمهور، وزیر کشور، نماینده ولی‌فقیه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین راستا هیچ گونه تصمیم‌گیری نهایی در رابطه با انتخاب استاندار صورت نگرفته و گزینه‌هایی که در حال حاضر مطرح هستند در حد شایعه است و گمانه‌زنی است.

زمانیان با اشاره به ویژگی‌های استاندار کارآمد و قوی، اظهار کرد: یک استاندار خوب و قوی کسی است که مدیر، مدبر، دارای توان اجرایی بالا و اهل تعامل با گروه‌های مختلف جامعه باشد.

وی افزود: داشتن یک برنامه مشخص و مدون، سابقه درخشان و داشتن شناخت دقیق از استان از دیگر ویژگی‌های یک استاندار کارآمد است.

زمانیان خاطرنشان کرد: اگر استاندار شناخت دقیقی از نقاط ضعف و قوت استان نداشته باشد نمی‎تواند به درستی عمل کند و مشکلات تشدید می‎شوند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 8575

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8575/وزیر-کشور-انتخاب-استانداران-منطقی-معقول-عمل-خواهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir