کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار:

ثمره جنگ افروزی آمریکا، نفرت جهانیان است

باشگاه خبرنگاران بسیج , 10 شهريور 1392 ساعت 14:01

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار گفت: جنگ افروزی های آمریکا و حامیانش در منطقه، ثمره ای جزء نفرت جهانیان از آنان و سرنگونی رژیم صهیونیستی ندارد.


به گزارش جهانبین؛ حجت الاسلام سید میثم نبوی در نشست بصیرت افزایی کارکنان سپاه ناحیه کیار با اشاره هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و در ادامه، تحولات منطقه به ویژه سوریه را تشریح کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: تحولات سوریه، تهدید و دخالت احتمالی نظامی آمریکا، فاجعه ای برای منطقه خواهد بود و اگر چنین اقدامی انجام شود، جزء آتش افروزی نتیجه ای در بر نخواهد داشت.
وی افزود: آتش افروزی در منطقه، همچون جرقه ای در انبار باروت است که ابعاد و پیامدهای آن نامشخص خواهد بود.
حجت الاسلام نبوی ادامه داد: اگر هیاهوی روزهای اخیر از بعد عملیات روانی به حقیقت بپیوندد، روز واقعه نزدیک است و انتظار چندین ساله جهان اسلام برای انتقام به پایان خواهد رسید.
وی تصریح کرد: جهان اسلام از فتنه انگیزی های آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی همسوی آنها، به ستوه آمده و برای مقابله مستقیم با صهیونیست ها لحظه شماری می کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار گفت: آمریکا و همدستانش، هنوز نتوانسته اند خود را از باتلاق عمیق عراق و افغانستان رهایی بخشند، پس چگونه است که در فکر توطئه ای دیگر و حمله به سوریه می باشند؟
وی افزود: بهانه خلع سلاح شیمیایی در سوریه همانند بهانه از بین بردن تروریسم و گروه القاعده در افغانستان و عراق می باشد و این جنگ افروزی ها ثمره ای جزء نفرت جهانیان از آنان و سرنگونی رژیم صهیونیستی برای آمریکا و همدستانش ندارد.


کد مطلب: 8572

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8572/ثمره-جنگ-افروزی-آمریکا-نفرت-جهانیان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir