کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

15شهریور، زمان توزیع کتاب های درسی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری

زنگ خبر , 10 شهريور 1392 ساعت 0:09

كتاب هاي درسي دانش آموزان استان از ۱۵ شهريورماه در سراسر استان توزيع مي شوند.


به گزارش جهان بین علي مردان مرداني مشاوراجرايي مديركل آموزش و پرورش استان گفت :دانش آموزان دوره راهنمایی و دبیرستان از ۱۵ شهریور ماه می توانند پس از اخذ حواله از مدارس با مراجعه به مراکز فروش و کتاب فروشی های منتخب،کتابهای خود را تهیه کنند .

وی ادامه داد:کتابهای دوره ابتدایی و مقاطع پیش دبستانی و فنی حرفه ای و کارو دانش تحویل مدارس می شود و دانش آموزان می توانند این کتابها را از مدارس تهیه کنند .

مشاوراجرايي مديركل آموزش و پرورش استان با اشاره به این که ۵۴۰۰۰ دوره کتاب بین کتاب فروشی های منتخب استان توزیع می شود گفت :از این تعداد ۳۰۰۰۰ دوره مربوط به پایه هفتم و۲۴۰۰۰ دوره مربوط به دوره متوسطه دوم می باشد .

وی همچنین گفت : در پايه هاي اول تا ششم دوره ابتدايي در مجموع ۹۰۳۰۰ دوره كتاب درسي ،براي هنرستان هاي فني و حرفه اي و كاردانش ۷۰۰۰ دوره كتاب و براي دوره پيش دانشگاهي ۶۲۰۰ دوره كتاب بين مدارس توزيع مي شود.



مردانی درباره قیمت کتابها گفت :کتابها براساس قیمت روی جلدشان عرضه می گردند.

وی در پایان درباره تغییر کتب درسی توضیح داد:با تغییراتی که درسیستم آموزشی ایجاد شده است کتابهای برخی پایه ها هم دستخوش تغییر شده اند اما به طور کلی کتابهای پایه سوم ابتدایی و پایه هفتم یا همان اول متوسطه اول جديد التأليف می باشند .


کد مطلب: 8551

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8551/15شهریور-زمان-توزیع-کتاب-های-درسی-دانش-آموزان-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir