کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز توزیع کتابهای درسی دانش آموزان از 15 شهریور

زنگ خبر , 11 شهريور 1392 ساعت 13:01

كتاب هاي درسي دانش آموزان استان از 15 شهريورماه در سراسر استان توزيع مي شوند.


علي مردان مرداني مشاوراجرايي مديركل آموزش و پرورش استان گفت :دانش آموزان دوره راهنمایی و دبیرستان از 15 شهریور ماه می توانند پس از اخذ حواله از مدارس با مراجعه به مراکز فروش و کتاب فروشی های منتخب،کتابهای خود را تهیه کنند .

وی ادامه داد:کتابهای دوره ابتدایی و مقاطع پیش دبستانی و فنی حرفه ای و کارو دانش تحویل مدارس می شود و دانش آموزان می توانند این کتابها را از مدارس تهیه کنند .

مشاوراجرايي مديركل آموزش و پرورش استان با اشاره به این که 54000 دوره کتاب بین کتاب فروشی های منتخب استان توزیع می شود گفت :از این تعداد 30000 دوره مربوط به پایه هفتم و24000 دوره مربوط به دوره متوسطه دوم می باشد .

وی همچنین گفت : در  پايه هاي اول تا ششم دوره ابتدايي در مجموع 90300 دوره كتاب درسي ،براي هنرستان هاي فني و حرفه اي و كاردانش 7000 دوره كتاب و براي دوره پيش دانشگاهي 6200 دوره كتاب بين مدارس توزيع مي شود.

 

مردانی  درباره قیمت کتابها گفت :کتابها براساس قیمت روی جلدشان عرضه می گردند.

وی در پایان  درباره تغییر کتب درسی توضیح داد:با تغییراتی که درسیستم آموزشی ایجاد شده است کتابهای برخی پایه ها هم دستخوش تغییر شده اند اما به طور کلی کتابهای پایه سوم ابتدایی و پایه هفتم یا همان اول متوسطه اول جديد التأليف می باشند .


کد مطلب: 8546

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8546/آغاز-توزیع-کتابهای-درسی-دانش-آموزان-15-شهریور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir