:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - شرکت دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در مسابقات علمی پایا - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرکت دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در مسابقات علمی پایا

زنگ خبر , 11 شهريور 1392 ساعت 13:17

ششمین لیگ علمی دانش‌آموزی با حضور 450 دانش‌آموز داخلی و 32 دانش‌آموز خارجی برگزار شد که چهارمحال و بختیاری یک تیم در این مسابقات شرکت داشت .


به گزارش جهان بین، لیگ علمی بین‌المللی پیشگامان ایران اسلامی (پایا) با حضور 450 دانش‌آموز داخلی و 32 دانش‌آموز خارجی از 8 کشور جهان در تاریخ چهارم تا ششم شهریور در تهران برگزار شد و استان چهارمحال و بختیاری نیز با یک تیم از دبیرستان شهید بهشتی که توانسته بودند در رقابت استانی رتبه اول را کسب کنند، در این لیگ شرکت داشت .

لیگ علمی پایا به عنوان اولین مسابقه علمی دانش‌آموزی با منشأ بومی کردن علمی هر ساله توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی و مؤسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام برگزار می‌شود و از سال گذشته نمایندگان کشورهای خارجی نیز در این مسابقات شرکت می کنند.گفتنی است در مسابقات امسال کشور فرانسه توانست رتبه سومی یکی از مقاطع را به خود اختصاص دهد .

اعضای تیم شرکت کننده در این مسابقات در مصاحبه با خبرنگار ما، سطح این مسابقات را بسیار بالا عنوان کردند و از این که توانسته بودند در این مسابقات خود را محک بزنند ابراز خرسندی کردند .
به گفته آنان، این مسابقات در سه بخش تشریحی،انفرادی و امدادی برگزار شد.

در سال گذشته برای اولین بار این برنامه با دعوت از دانش‌آموزان مسلمان سایر کشورها انجام شد که مورد توجه محافل علمی خارج و داخل قرار گرفت.


کد مطلب: 8545

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8545/شرکت-دانش-آموزان-چهارمحال-بختیاری-مسابقات-علمی-پایا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir