کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در ششمین روز از هفته دولت

کلید ۷۳۴ واحد مسکن مهر منظریه شهرکرد تحویل متقاضیان شد

خبرگزاری فارس , 7 شهريور 1392 ساعت 12:41

همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۷۳۴ واحد از واحدهای مسکونی شهرک منظریه شهرکرد امروز با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری به متقاضیان تحویل داده شد.


به گزارش جهانبین نیوز از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه مسکن مهر منظریه شهرکرد، اظهار کرد: مسکن مهر یکی از درخشان‌ترین فعالیت‌ها در دولت احمدی‌نژاد بود که تعداد زیادی از مردم کشور را صاحب مسکن کرد.

علی اصغر عنابستانی اعتبار این پروژه را بیش از ۳۶ هزار میلیون ریال اعلام کرد و گفت: روند اجرایی ساخت پروژه‌های مسکن مهر استان با استقبال بسیار مردم از مرحله آغاز تاکنون ادامه داشته است.

وی همچنین از راه‌اندازی خط انتقال آب محله‌ ۳۷ شهرک منظریه شهرکرد و ساختمان شیرخانه و کلرزنی خبر داد و گفت: این پروژه نیز با صرف ۷ هزار میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی اجرا شده است.

عنابستانی با اشاره به برخی از اقدامات خود در مدت یک هزار و ۲۰۶ روز خدمت در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: در این مدت نزدیک به بیش از ۴۲ سفر شهرستانی و بیش از ۱۵ سفر ده گردشی انجام شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: از تمام مسئولان شهرستان به ویژه فرمانداران که در تمام این سفرها مسئولان و خدمتگذاران خود را همراهی و در راستای رفع مشکلات تلاش کردند قدردانی می‎شود.

همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۷۳۴ واحد از واحدهای مسکونی شهرک منظریه شهرکرد امروز با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری به متقاضیان تحویل داده شد.


کد مطلب: 8501

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8501/کلید-۷۳۴-واحد-مسکن-مهر-منظریه-شهرکرد-تحویل-متقاضیان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir