کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گلایه مردم بیرگان از آب منطقه ای اصفهان

چرا جوانان بیرگانی را برای ساخت سد این منطقه به کار نمی گیرید؟

6 شهريور 1392 ساعت 10:47

مردم روستای بیرگان از توابع شهرستان کوهرنگ برای چندمین بار متوالی، اعتراض خود را نسبت به عدم بومی گزینی نیرو در ساخت سد این روستا اعلام کردند.


مردم روستاهای منطقه بیرگان کوهرنگ از عدم به کارگیری نیروهای غیر بومی توسط شرکت متصدی احداث سد(سابیر) در این منطقه گلایه دارند.
برخی از مردم منطقه بیرگان در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفتند: این شرکت اصفهانی به جای به کار گیری جوانان این منطقه از نیروهای غیر بومی استفاده کرده است، این در حالی است که جوانان این خطه برای کار باید به استان های دیگر سفر کنند.
یکی از اهالی این منطقه افزود: مردم روستاهای این منطقه با چندین بار اعتراض خود و مسدود کردن راه ورود کارکنان این شرکت، نارضایتی خود را نشان دادند ولی بطور کامل تنیجه ای نگرفتند.
دیگری اظهار داشت: مجری طرح سد بیرگان، آب منطقه اصفهان است و مسؤل طرح، قبل از اجرای آن به ما قول داد که از جوانان این منطقه در تامین نیرو استفاده کند.
وی عنوان کردبا اجرای این طرح بسیاری از زمین های این اهالی زیر آب می رود، حال اینکه از نیرو های جوان ما در احداث سد استفاده نمی کنند.
یکی از جوانان جویای کار بیرگان خاطرنشان شد: مردم ما بیکارند و با توجه به اینکه کشاورزی در این خطه، از رونق افتاد، جوانان برای تامین مخارج خانواده، باید از خانواده دور باشند.


کد مطلب: 8474

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8474/چرا-جوانان-بیرگانی-ساخت-سد-این-منطقه-کار-نمی-گیرید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir