کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهر سکوت را بشکنید...مسلمانان به پا خیزید

سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات در سوریه تا کجا ادامه دارد؟

اساتیدبرتربام ایران , 4 شهريور 1392 ساعت 13:56

جهان اسلام امروز شاهد فجیع ترین و هولناک ترین کشتار مسلمانان در کشورهای سوریه و لبنان است.


به گزارش جهانبین نیوز، رضا جمشیدی کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما، بیان کرد:امروز بر مسلمانان جهان واجب است که همچون ملت ایران به پا خیزند و در مقابل این فجایع قیام کنند.

وی گفت: امروزمی بینید امریکا که خود داعیه دار حقوق بشر در جهان است و گوش جهان را کر کرده است چگونه کودکان بی گناه رادر مقابل این حملات وحشیانه قطعه قطعه و به خاک و خون می کشد و چه زنانی که بی سرپرست شده اند.

جمشیدی گفت: آیا این کودکان و زنان و مردان جزء ساکنان جهان محسوب نمی شوند و قانون حقوق بشر شامل این افراد نمی شود، آیا حقوق بشر مختص کشور و گروه خاصی است.

وی اظهار کرد: پس با کمی تامل می توان فهمید که این رفتار دو گانه امریکا نشات گرفته از منافع و مقاصد شوم آنها است و الا غیر از این این سکوت چه معنی می تواند داشته باشد از اول پیدایش کشور امریکا دولت مردان این کشور حس خود برتر بینی را نسبت به سایر جهان داشته و دارند و همه را به دید برده نگاه می کنند امید است که تمام مسلمانان جهان یک روز از خواب غفلت بیدار شده و دست در دستان هم و با تاسی از آیه به ریسمان الهی چنگ زنید و متفرق نشوید وارد عرصه شده و به این قائله ها خاتمه دهند.

 


کد مطلب: 8415

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8415/سکوت-مجامع-بین-المللی-برابر-جنایات-سوریه-کجا-ادامه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir