کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

منتخب مردم تهران در شورای چهارم در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

تأکید اکثر اعضاء شورای شهر تهران برماندن قالیباف در شهرداری

خبرگزاری فارس , 3 شهريور 1392 ساعت 14:26

منتخب مردم تهران در شورای چهارم گفت: اکثر اعضاء شورای چهارم بر ماندن قالیباف در شهرداری تهران تأکید دارند چرا که معتقدند در این دوره از مدیریت شهری خدمات گسترده‌ای به شهروندان ارائه کرده است.


 به گزارش جهانبین نیوز اقبال شاکری  با اشاره به اینکه هم‌اکنون گزینه‌های متعددی از دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب در شورای چهارم برای شهرداری تهران اعلام می‌شود، اظهار داشت: منتخبین مردم تهران براساس عملکرد و برنامه‌محوری شخص مورد نظر را برای شهرداری تهران انتخاب می‌کند.

وی تصریح کرد:‌ از جمله گزینه‌هایی که هم‌اکنون در صدر برای شهرداری است آقای قالیباف است و این در حالی است که دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب اعتقاد به عملکرد خوب قالیباف در دوره‌های مختلف و به ویژه در شهرداری دارند.

شاکری خاطرنشان کرد:‌ یکی از دلایل مهمی که منتخبین مردم تهران نظر مثبتی به قالیباف برای حضور مجدد در شهرداری تهران دارند، عملکرد و برنامه‌محوری وی است و به همین دلیل اکثر اعضاء بر ماندن قالیباف در شهرداری تهران تأکید دارند.

منتخب مردم تهران در شورای چهارم ادامه داد: منتخبین مردم اعتقاد دارند که باید فردی غیر سیاسی در شهرداری تهران مشغول به کار شود و این در حالی است که در دوره گذشته قالیباف نشان داده است مدیری لایق و غیر سیاسی بوده است.

وی اضافه کرد: در کنار محمدباقر قالیباف گزینه‌های دیگری نیز از جمله مهرعلیزاده، رستم قاسمی، نیکزاد و ابتکار و... حضور دارند که البته بیشترین امتیاز را در حال حاضر قالیباف دریافت کرده است.


کد مطلب: 8399

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8399/تأکید-اکثر-اعضاء-شورای-شهر-تهران-برماندن-قالیباف-شهرداری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir