کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاص بیش از 200میلیارد ریال اعتبار به شهرستان شهرکرد

30 مرداد 1392 ساعت 12:23

مبلغ ۲۰ میلیارد و ۹۵۸ میلیون تومان از محل عتبارات تملک دارایی استان به شهرستان شهرکرد تخصیص یافت .


به گزارش جهان بین، درجلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شهركرد  مراد کاظمی فرماندار شهرکرد، طی سخنانی به بیان اهمیت موضوع جلسه پرداخت و افزود :از مبلغ کل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان در سال ۹۲حدود ۲۱  میلیارد تومان به شهرستان شهرکرد تخصیص یافته که ۹۰ درصد از این مبلغ به پروژه های نیمه تمام شهرستان اختصاص می یابد.
کاظمی الزام کردن تخصیص ۹۰ درصد اعتبار به پروژه های ناتمام را از جمله محاسن و ویژگی های بودجه  امسال دانست و اظهار داشت: حداکثر تا ده درصد اعتبار برای پروژه های جدید و ضروری با تصویب کمیته برنامه ریزی شهرستان تعیین شده است. مراد کاظمی با بیان اینکه ۱۸ درصد از کل اعتبارات تملک دارایی استانی برای این شهرستان منظور شده است ، افزود : با اشاره به وضعیت انقباضی بودجه به دلیل تحریم ها و فشارهای اقتصادی امیدواریم مسئولین ادارات با تلاش خود بتوانند زمینه جذب به موقع آن در شهرستان را فراهم نمایند.
وی گفت: ۷۵۰ میلیون تومان از این مبلغ برای کل مساجد و حسینیه ها و بقاع متبرکه در نظر گرفته شده است که کلیات آن تصویب و برای توزیع آن باید اداره کل اوقاف و امور خیریه با هماهنگی فرمانداری اقدام نماید.
مراد کاظمی بیان داشت : اعتبار سال ۹۲ شهرستان در فصل های آموزشی ،دفاع ، امور غذایی ، فرهنگ و هنر ، رسانه های جمعی و گردشگری ، بهداشت و سلامت ، رفاه و تامین اجتماعی ،تربیت بدنی و منابع آب و ... اختصاص یافته است .
فرماندار شهرستانشهرکرد تاکید کرد: شهرداری ها باید بیشتر به فکر خودکفایی و طرح های درآمدزا باشند و به بودجه و اعتبارات تملک دارایی بسنده نکنند.

وی از روسای ادارات و نهادها خواست صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهند و سعی کنند از کمترین امکانات بیشترین استفاده را داشته باشند


کد مطلب: 8306

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8306/اختصاص-بیش-200میلیارد-ریال-اعتبار-شهرستان-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir