کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاج حسین یکتا در دانشگاه شهرکرد:

ما رفتیم جبهه، جبهه شد دانشگاه و امروز شما آمده اید دانشگاه و دانشگاه شده است جبهه

29 مرداد 1392 ساعت 13:32

انسان زمانی که برای خدا کار می کند نباید از حرف دیگران ناراحت و یا خوشحال شود، حتی تهمت؛ یک روز ما رفتیم جبهه، جبهه شد دانشگاه و امروز شما آمده اید به دانشگاه و دانشگاه شده است جبهه.


به گزارش خیرنگار جهانبین نیوز از شهرکرد، شب گذشته 28 مرداد ماه، مراسم شبی با شهدا در جوار شهدای گمنام دانشگاه شهرکرد با حضور دانش پژوهان طرح ولایت کشوری و استانی برگزار شد.

حاج حسین یکتا در این مراسم گفت: اینجا به خاطر حضور بچه های خالص بسیجی، حال و هوای بچه ها خوب است و حس خوبی برای عملیات فرهنگی در این بچه ها وجود دارد.

وی افزود: به اندازه همان یک ذره که بگویند بچه های بسیج پرونده دار هستند ممکن است یک روزی و یک جائی کتک بخورند و ای کاش همه ی پرونده ها را آتش می زدند و بدون چشم داشت فعالیت می کردند.

راوی دفاع مقدس یادآور شد: ما هرچقدر راننده قطار قوی تری باشیم، سوزنبان یکی دیگر است و سر نقاط حساس است که راه شهدا از انسان های عادی جدا می شود.

حاج یکتا تأکید کرد: مشکل ما دل هایمان است که نیت هایمان کارهایمان را خراب می کند؛ خیلی از افراد در دوران جنگ گفتند: جنگ جنگ تا پیروزی اما پایشان را هم در جبهه نگذاشتند، اینها به جبهه علم الیقین داشتند.

وی خاطرنشان کرد: برخی دیگر در جبهه ها حضور داشتند اما توفیق شهادت نصیب آنها نشد و آنها به حق الیقین در جبهه ها رسیدند؛ اما شهدا به عین الیقین رسیدند.

راوی دفاع مقدس تصریح کرد: چرا امروز ما قدرت جذب ده نفر را نداریم؛ اما شهدا هزاران نفر را با خود همراه می کنند و چرا رفاقت هایمان رفاقت های ساده ی دوران جنگ نیست؟

حاج یکتا اذعان داشت: دلیل اینکه کارهای ما پیش نمی رود چیست؟ و چرا دانشجویان عاشق شهدا می شوند اما نسبت به ما گرایش ندارند؟ چرا هرچقدر تلاش می کنیم، تلاشمان کارآمد نیست؟

وی یادآور شد: امشب که اینجا و در جوار این شهدا جمع شده ایم، نمی خواهیم یک مسأله مان حل شود؟ امام زمان(عج) چقدر در وجود شهدا جای داشت و چقدر در وجود ما جا دارد؟

راوی دفاع مقدس بیان داشت: شهدا برای آنکه دار و ندارشان را برای مردم و دفاع از آنها دادند و خاطرخواه مردم شدند و امروز به جایگاهی رسیده اند که همه ی مردم آنها را دوست دارند.

حاج یکتا یادآور شد: بیایید آدم شویم و برای امام زمان (عج) در دانشگاه ها یار بگیریم، شهدا برای تربیت من و شما خودشان را به کشتن دادند و کشته شدند، آیا ما برای یارگیری برای امام زمان (عج) خودمان را در دانشگاه ها می کشیم؟

وی خاطرنشان کرد: در جنگ نرم انقطاعی ها می توانند پیروز شوند و بهترین عملکرد را داشته باشند؛ البته میان دانشجوی انقلابی با دانشجوی انقلابی انقطاعی تفاوت های زیادی وجود دارد.

راوی دفاع مقدس تأکید کرد: در جبهه کسانی توانستند خطوط دشمن را بشکنند که حزب اللهی انقطاعی بودند و شما باید برای انقطاعی شدن به عین الیقین برسید و برای رسیدن به عین الیقین باید خوب فکر کنید.

حاج یکتا گفت: وقتی در دنیا بگیر بگیر شروع می شود، دانه درشت ها را می گیرند و برای دانه درشت شدن باید اخلاص و خلوت با خدا و ولیعصر داشته باشید. طرح و برنامه و مطالعه را در دستور کار خود داشته باشید.

وی افزود: گاهی یک جبهه ی دانشگاه معطل یک نماز شب ما می شود و اگر می خواهید در دانشگاه ها کار کنید راست بگویید: لا حول و لا قوة الا بالله.

راوی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: انسان زمانی که برای خدا کار می کند نباید از حرف دیگران ناراحت و یا خوشحال شود، حتی تهمت؛ یک روز ما رفتیم جبهه، جبهه شد دانشگاه و امروز شما آمده اید به دانشگاه و دانشگاه شده است جبهه.

حاج یکتا یادآور شد: به اندازه ی خواندن یک سی جزء با شروع دانشگاه ها فاصله داریم و امشب باید شروع کنیم و برای جذب دانشجویان از شهدا و امام زمان (عج) یاری بخواهیم.

وی بیان داشت: تصور کنید امشب شب عاشورا است و از شما می پرسند که برای کار کردن در دانشگاه پایه ی کار هستید؟ امشب شب بله بران است، شب اتصال به خدا و انقطاع از غیر خدا تا برای ورود به دانشگاه آماده باشید برای یارگیری برای امام زمان (عج).

در پایان این مراسم میان دانش پژوهان قرعه کشی کمک هزینه ی سفر کربلا انجام شد و به 5 نفر از دانش پژوهان، این کمک هزینه اهداء شد.

 

 


کد مطلب: 8284

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8284/رفتیم-جبهه-دانشگاه-امروز-آمده-اید-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir