کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چه کسی پاسخگوی هدر رفت سرمایه ملی است؟

هدر رفتن آب شرب بخش عمده ای از شهر فارسان به دلیل آسیب دیدگی لوله اصلی

پایگاه خبری تحلیلی پیرغار , 29 مرداد 1392 ساعت 9:32

چندی است لوله اصلی آب شرب درفارسان دچار آسیب دیدگی و موجب قطع آب بخشی از شهر شده است و تا لحظه مخابره این خبر، مسولین این شهر هیچ اقدامی انجام نداده اند.


به گزارش جهانبین،در پي تركيدگي دو لوله اصلي آب در کوچه چهار و شش خيابان نواب صفوی و یک لوله دیگر در خیابان پاسداران مشكلات عديده اي براي ساكنان محل فراهم آمده است، اين درحالي است كه مقادير زيادي آب تصفيه شده و قابل شرب نيز طي سه روز گذشته تا الان هدر رفته و مسولین علی رغم تماس تلفنی مردم هیچ اقدامی انجام نداده اند.


آب اين مايه حيات همه ي موجودات زنده زماني ارزش خود را به رخ مي كشد كه كسب يك جرعه و يك قطره ي آن ميسر نباشد يا لااقل به مشقات فراوان فراهم آيد. همه ي كارشناسان و دست اندر كاران امور آب اين ماده حياتي و زندگي ساز را ضروري ترين ابزار توسعه ي پايدار به شمار مي آورند. در بيان اهميت آب همين بس كه بدانيم آدمي در طول هفتاد سال زندگي در روي اين كره ي خاكي، نزديك يك ميليون برابر وزن خود آب مي نوشد.


مسئولین محترم! این تصاویر مربوط به صدمه دیدن سیستم آبرسانی شهری در فارسان است که به رغم تماس های مکرر اهالی با اداره آب به هر دلیل این هدر رفتن آب بعد از گذشت چند روز همچنان ادامه دارد.





آیا با توجه به خشکسالی و کمبود شدید آب رواست چنین اتفاقاتی را شاهد باشیم؟


کد مطلب: 8274

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8274/هدر-رفتن-آب-شرب-بخش-عمده-شهر-فارسان-دلیل-آسیب-دیدگی-لوله-اصلی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir