کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام علی مصباح در مراسم تجلیل از اساتید طرح ولایت:

دست غیبی تمام عوامل را در کنار هم جمع می کند تا طرح ولایت برگزار شود

27 مرداد 1392 ساعت 10:26

حجت الاسلام مصباح در مراسم پایان نوبت دوم هجدهمین دوره طرح ولایت کشوری و مراسم تجلیل از اساتید طرح ولایت به نمایندگی از علامه مصباح به ایراد سخنرانی پرداخت و تأکید کرد: اگر فکر کنیم می بینیم که یک دست غیبی تمام عوامل را در کنار هم جمع می کند تا طرح ولایت برگزار شود.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، همزمان با پایان ثلث دوم طرح ولایت کشوری و برگزاری آزمون های ثلث دوم، ویژه برنامه تجلیل از اساتید طرح ولایت در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام علی مصباح به نمایندگی از پدر خود در این ویژه برنامه تأکید کرد: اگر فکر کنیم و حساب کنیم که چقدر از عوامل مادی باید در کنار هم قرار بگیرند تا این طرح برگزار شود، به این نتیجه می رسیم که یک دست غیب این همه عوامل را درکنار هم جمع می کند و این عوامل تحت یک نظمی باعث برگزاری طرح ولایت می شوند.

وی خاطرنشان کرد: دوره های طرح ولایت یک توفیق برای اساتید، دانشجویان و خادمین طرح ولایت است؛ چزا که از میان تعداد زیادی استاد و دانشجو این افراد در این طرح بزرگ انتخاب شده اند.

استاد طرح ولایت تأکید کرد: اگر نیت ما خالص باشد، و برای رضایت خداوند و امام زمان (عج) در این طرح حاضر شده باشیم، قطعاً بهترین استفاده را از این طرح می بریم و جزای حیات طیبه برای تک تک دانشجویان فراهم است.

در پایان ضمن تشکر از اساتید و دانشجویان این طرح، اظهار امیدواری کرد که این دوره برای همه گامی در جهت تقرب خدا و جلب رضایت پروردگار باشد.


کد مطلب: 8216

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8216/دست-غیبی-تمام-عوامل-کنار-هم-جمع-می-کند-طرح-ولایت-برگزار-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir