کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نبود آموزشگاه موسیقی در شهرستان فارسان, علاقه مندان به فرهنگ و هنر را سر در گم کرده است

پایگاه خبری تحلیلی پیرغار , 27 مرداد 1392 ساعت 9:06

علاقه مندان به موسیقی در فارسان از مدیریت فرهنگ و ارشاد شهرستان انتظار دارند، ضمن اختصاص مجوز به افراد، محیط مناسبی را برای رشد استعداد های موسیقی فراهم کنند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، یک گروه چهار نفره از دانشجویان شهرستان فارسان که علاقه زیادی به کار موسیقی دارند و با توجه به مشکلات همچنان به کار خود ادامه میدهند.
یکی از آنها در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی سرمایه اصلی موسیقی است که راهنمایی ها و پیگیری های خوبی در زمینه موسیقی برای ما انجام داد.
این نهاد، بعد ار پیگیری های مجدانه ما چهارنفر، یک مکان در اداره، در اختیار ما گذاشت، اما باز هم جوابگوی نیاز گروه ماو تعداد هنروران نبوده است.

ساسان امیریان مسئول گروه موسیقی ترنم فارسان افزود: کاش توجه و حمایتی که به فوتبال می شد برای موسیقی صورت می گرفت، که این کارفرهنگی اصیل در فارسان با تمام کمبودها در موسیقی به حیات خود ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولین تقاضا مندم عرصه فعالیت را در چارچوب مقررات در زمیینه موسیقی مهیا نمایند تا جوانان گرایش به موسیقی زیر زمینی و غربی پیدا نکنند.

امیریان در ادامه گفت: نبود مکان مناسب، نبود آموزشگاه و عدم حمایت جدی از این موسیقی از مهم ترین مشکلات موسیقی در شهرستان فارسان است و گروه ما که از سال ۸۸ شروع به فعالیت موسیقی سنتی و مجاز در شهرستان نموده، همچنان منتظر حمایت مسئولین هستیم

این گروه چهار نفره شامل آقایان ساسان امیریان ،جاسم ارشادی ،محمد امیری و حمید باقری میباشد.


کد مطلب: 8210

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8210/نبود-آموزشگاه-موسیقی-شهرستان-فارسان-علاقه-مندان-فرهنگ-هنر-سر-گم-کرده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir