کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختتامیه مسابقات حفظ و ترتیل قرآن کریم جامعه القرآن کشور

مشکات برین بام ایران , 26 مرداد 1392 ساعت 21:36

مسابقات کشوری حفظ و ترتیل قرآن کریم با حضور حافظان و قاریان بین المللی ۲۶ مرداد ماه در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به کار خود پایان داد.


به گزارش جهان بین، مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ظهار داشت:این دوره از مسابقات جامعه القرآن کریم و اهل بیت (ع)قم به منظور اشاعه ی فرهنگ غنی قرآن کریم در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 حجت الاسلام سید رضا عبداله زاده با اشاره به اختتامیه این دوره از مسابقات در ساعت ۹ صبح ۲۶ مرداد ماه گفت:مسابقات کشوری در رشته های حفظ و ترتیل قرآن کریم در دو مقطع زیر و بالای ۱۶ سال برگزار شد.

وی بیان داشت: در ضمن اجرای این مسابقات محافل و برنامه های قرآنی در سطح استان اجرا گردید که مورد استقبال خوب مردم استان قرار گرفت.

سید رضا عبداله زاده افزود:در راستای اجرای این دوره مسابقات، همایش سبک زندگی قرآنی با حضور حجه السلام طباطبایی و علم الهدی روز ۲۴ مرداد ماه سال جاری در مجتمع مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد برگزار گردید که حضور برای عموم مردم آزاد بود.

وی تصریح کرد: دوره تکمیلی یک روز مربیگری حفظ برای حافظان و مربیان استان با حضور مربیان موسسات قرآنی کشور از دیگر برنامه های اجرایی در این دوره از مسابقات بود که آزمون پایان دوره روز شنبه ۲ شهریور ساعت ۹ صبح در سالن اداره کل ارشاد استان در دو مرحله به صورت کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد و کسانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند گواهی پایان دوره دریافت خواهند کرد.

حجت السلام عبداله زاده بیان کرد: محفل انس با قرآن کریم باحضور حجه الاسلام محمد حسین طباطبایی در بروجن،سامان و فارسان برگزار و در شهرکرد،هفشجان،فرخشهر،اردل و لردگان با حضور ۳ نفر از حافظان برتر مسابقات، برگزار شد.

این برنامه باهمکاری استانداری چهارمحال و بختیاری،موسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعه القرآن کریم و اهل بیت قم ،صدا و سیمای مرکز استان،جمعیت هلال احمر،سپاه حضرت قمربین هاشم(ع) و گروه فرهنگی عاشوراییان شهرکرد اجرا شد/


کد مطلب: 8186

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8186/اختتامیه-مسابقات-حفظ-ترتیل-قرآن-کریم-جامعه-القرآن-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir