کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تصویب بیش از 300 طرح در بخش آب و خاک،کشاورزی و باغداری در استان

21 مرداد 1392 ساعت 11:50

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان، از تصویب ۲۱۵طرح در بخش تولیدات گیاهی خبرداد. همچنین مدیرآب و خاک این سازمان هم از تصویب 107 طرح در بخش های مربوطه خبرداد.


به گزارش خبرنگار جهان بین، حمیدرضادانش گفت: تعداد۱۸۳طرح از طرح های ذکر شده با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد و ۸۱۷میلیون ریال در بانک کـشاورزی و سپه تصویب شد که ۱۸۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد و ۴۷ میلیون ریال وارد مرحلـه عقد قرار داد شدند. این طرح ها در زمینه های احـداث و اصـلاح باغات،احداث گلخانه،تولید قارچ،ادوات وماشین آلات،گیاهان دارویی وتجهیزکلینیک  ها وفروشگاه هااست که با اجرای این طرح ها برای۹۶۱نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

تصویب ۱۰۷طرح دربخش آب وخاک درسال ۹۱
مدیر آب وخاک سازمان جهادکشاورزی استان،از تصویب تعداد۱۰۷طرح بااعتباری بالغ بر۲۷میلیارد و۶۲۲میلیون ریال درکارگروه توسعه کشاورزی استان درسال گذشته ،خبرداد.

مهندس میرزاخانی گفت: ازطرح ها ی تصویب شده تعداد۹۴ طرح بااعتباری بالغ بر ۲۲میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال در بانک کشاورزی و سپه تصویب شد که ۹۲ طرح با اعتباری بالغ بر۲۱ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال وارد مرحله عقد قرار داد شده اند.
اجرای این طرح ها زمینه اشتغال۴۹ نفر را در  استان فراهم کرده است. این طرح هاشامل احداث استخر،انتقال آب،برقی کردن چاه هاو مرمت قنوات هستند.


کد مطلب: 8049

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8049/تصویب-بیش-300-طرح-بخش-آب-خاک-کشاورزی-باغداری-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir