کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بزرگترین طرح مبانی اعتقادی در استان باحضور14اندیشمندکشوری

دوشنبه، 21 مرداد افتتاحیه بزرگترین تحول فرهنگی و معنوی در چهارمحال و بختیاری+جدول برنامه ها

20 مرداد 1392 ساعت 12:44

مدیرکل سازمان تبلیغات چهارمحال و بختیاری از گشایش بزرگترین طرح معنوی و فرهنگی استان، در روز دوشنبه 21مرداد خبر داد.


به گزارش خبرنگار جهان بین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین اروجی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات اظهار داشت: طرح تقویت مبانی اعتقادی با رویکرد سبک زندگی اسلامی در نیمه اول سال 1370 آغاز شد و پس از یک دوره 5ساله در سامان و دوره 14 ساله در گلپایگان، روز دوشنبه 21 مرداد ماه در مصلی شهرکرد گشایش می یابد.
وی هدف از برگزاری این دوره ها را، سمت و سو بخشیدن به جامعه در جهت سبک زندگی دینی و لبیک گویی به ندای رهبر انقلاب و استفاده از اندیشمندان مشهور و زبده کشوری دانست و گفت: به فضل باری تعالی و همت شبانه روزی نماینده ولی فقیه در استان برنامه ریزی این طرح با حضور 14 نفر از حضرات آیات و حجج اسلام کشوری به اتمام رسید و از فردا با حضور آیت الله سید احمد خاتمی مراسم افتتاحیه راس ساعت 10 صبح آغاز می شود.
حجت الاسلام اروجی بیان داشت: این طرح در دوره های پیش نشان داده است که آثار خوب و قابل ملاحظه ای را به همراه داشته است و استقبال مردم از این طرح موفق، در برنامه های دیگر معنوی و فرهنگی کم نظیر بوده است.
دبیر برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی در استان با اشاره به اینکه معرفی یک دیار و منطقه به چهره های مذهبی کشور، یک امتیاز  برای ترویج و تبلیغ آن منطقه است خاطرنشان شد:در این طرح از حضور آیت الله سید احمد خاتمی، حجج اسلام ناصر رفیعی
، حسین دهنوی، علی ربانی گلپایگانی، سید هاشم حسینی بوشهری، راشد یزدی، سید ابراهیم رئیسی، علی ثمری، محمد جواد حاج علی اکبری، مرتضی مقتدایی، حسن عرفان، حبیب الله فرحزاد، سید مهدی خاموشی د کاظم صدیقی دعوت به عمل آمده است .
وی گفت این طرح از نظر بازه زمانی، مدت متوالی طرح و نتایج کیفی و کمی از اهمیت بالایی نسبت به دیگر طرح های فرهنگی استان داشته و تا کنون برای اجرایی شدن این طرح بیش از 50 جلسه و  نشست  با دستگاه های اداری و مربوطه برگزار شده است.
اروجی همچنین ابراز داشت: این برنامه ها در شهرستان ها هم با هماهنگی و حمایت ائمه جمعه و فرمانداری ها صبح ها تا 21 شهریور ادامه دادرد.
مدیرکل تبلیغات استان افزود: سخنرانی همراه با پرسش و پاسخ اندیشمندان در دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد از ساعت 17 تا 19 برای نخبگان، کارمندان دستگاه ها و اقشار مختلف همراه با صدور گواهی نامه پایان دوره و بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برای عموم مردم انجام می گیرد.
وی با بیان اینکه مسولیت اجرای هر نشست و سخنرانی به عهده یک نهاد و ارگان نبوده و همه ارگان ها در اجرای هرچه بهتر این مراسمات نقش دارند، گفت: ماحصل و نتیجه نهایی این طرح انتشار کتاب شامل سخنرانی مشروحمدعوین به همراه پرسش و پاسخ است و همچنین در این راستا، تیم تخصصی برای تدوین فیلم برنامه ها و پوشش اخبار به صورت استانی و کشوری اختصاص داده شده است.


کد مطلب: 8015

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8015/دوشنبه-21-مرداد-افتتاحیه-بزرگترین-تحول-فرهنگی-معنوی-چهارمحال-بختیاری-جدول-برنامه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir