کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جوان ترين عضو شوراي شهر کشور:

متوقف ماندن رشد درشهرچلگرد انگیزه برای حضور در شورای شهر

20 مرداد 1392 ساعت 9:03

فريبرز غيبي عضو شوراي شهر چلگرد با 28 سال سن يكي از جوان ترين اعضاي شوراهاي شهر كشور است وی انگیزه اش برای شورای شهرشدن را توقف رشد شهرچلگرد در تمامی زمینه ها می داند.


فريبرز غيبي  عضو شوراي شهر چلگرد با 28 سال سن يكي از جوان ترين اعضاي شوراهاي شهر كشور است وي هم اكنون دانشجوي  رشته مديريت جهانگردي است

گفتگو با یکی از جوان ترين اعضای شوراي شهر کشور:

سلام وقت بخير خودتان را معرفي كنيد؟ و از خودتان بگوييد؟
سلام وقت بخير فريبرز غيبي هستم متولد شهر چلگرد بعد از تولد به خاطر شغل پدرم به شهر اهواز مهاجرت نموديم و پس از 12 سالگي به چلگرد بازگشتيم و تاكنون در سرزمين اجدادي ام ساكن هستم.الان هم دانشجوي مديريت جهانگردي هستم.

چه شدكه تصميم گرفتيد در انتخابات شوراي شهر چلگرد ثبت نام كنيد؟
به جرات مي توان گفت كه مسكون ماندن رشد در تمامي زمينه ها در شهر چلگرد يكي از دلايل تحريك من و همفكرانم براي ورود به عرصه انتخاب مديران شهري بود.

حدس مي زديد در انتخابات برنده شويد؟
با شناختي كه از همشهريان عزيزم  داشتم يقين داشتم كه حماسه سياسي و با شكوهي را رقم مي زنند و قطعا در هر انتخابات پيروزي از آن مردم است،بله قطعا ورود به هر ميداني اعتماد به نفس مي طلبد كه من خوشبختانه اين اعتماد به نفس را قبل از روز ثبت نام و با مشورت اكثر دوستان كسب كردم.

وضعيت شهر چلگرد را چطور مي بينيد؟
شهر چلگرد و شهرستان كوهرنگ داراي پتانسيل هاي بسيار زيادي در زمينه هاي گردشگري و منابع آبي است كه متاسفانه در گذشته با كم لطفي برخي مسئولين جايگاه شايسته خود را بدست نياورده است ولي اينك ما به تدبير دولت جديد اميد فراوان داريم تا انشالله با بهره برداري مدبرانه از اين پتانسيل ها رفع حداكثري مشكلات   را در آينده اي نزديك شاهد باشيم.

چه برنامه اي براي آينده شهر چلگرد داريد؟
از مهمترين برنامه هاي آينده مي توان به مديريت و ساماندهي علمي و عملي فضاهاي گردشگري ،تاسيس و راه اندازي سرويسهاي بهداشتي عمومي،پارك،روكش آسفالت خيابان ها و كوچه هاي شهر اشاره كرد. كه بي شك در رفع برخي مشكلات به همكاري همه شهروندان نيازمنديم.

به شعار هاي انتخاباتي كه داديد چقدر عمل مي كنيد؟
بنده در طول تبليغات با گفتمان ،توافق،تعامل و تكامل وارد شدم كه بحمدلله تا به امروز با ديگر اعضاي محترم منتخب به توافقات لازم رسيده ايم و قطعا مجددا تلاش خواهيم كرد تا به تعامل سازنده با دستگاههاي اجرايي نيز دست پيدا كنيم تا انشالله بتوانيم در ارائه خدمات به همشهريان عزيز،گردشگران و بازديد كننده گان تعادلي ماندگار را برقرار كنيم.

با اعضاي منتخب شوراي شهر جديد پيرامون مشكلات شهر جلسه داشته ايد؟
بله ، خوشبختانه همانطور كه گفتم جلسات متعددي پيرامون رفع مشكلات شهر از جمله رفاهي و ورزشي داشته ايم كه نتايج آن را در عمل و آينده اي نزديك لمس خواهيم كرد.

ديدگاه شما در مورد انتخاب شهردار چيست و چه ملاك هايي براي انتخاب شهردار داريد؟
شرايط و ضوابط احراز صلاحيت شهردار را قانون مشخص كرده است و قطع به يقين ملاك انتخاب اينجانب نه تنها براي انتخاب شهردار بلكه در تمام زمينه ها ، قانون است.

به عنوان منتخب شوراي شهر بزرگترين مشكلات شهر چلگرد چيست؟
نبود جايگاه مناسب در خور استقرار و استراحت گردشگران ،چرا كه  اقتصار دنياي امروز بايد بر پايه گردشگري و توريسم برنامه ريزي شود و قطعا حضور مداوم گردشگر در يك منطقه به اقتصاد آن جامعه پول تزريق مي كند و بي شك با رشد شاخص اقتصادي خانوارهاي شهر چلگرد در آمد شهرداري بالا رفته و قطعا در ارائه خدمات شهري با مشكلات كمتري مواجه خواهد شد.

با توجه به اينكه كوهرنگ يكي از بزرگترين مكانهاي گردشگري و توريستي در سطح كشور بود چه در بهار و تابستان و چه در برف زمستان ،ولي اكنون متاسفانه سفر به كوهرنگ بسيار كم شده  ، آيا راهكاري  داريد كه از اين وضعيت خارج شويم با توجه به اينكه جنابعالي تحصيلات دانشگاهي خود را در رشته مديريت جهانگردي به اتمام رسانيده ايد؟
ما خوشبختانه در تمام زمينه هاي گردشگري يعني: اكوتوريسم،توريسم سلامت،ورزشي،فرهنگي،مذهبي و حتي نوستالژيك،پتانسيل هاي فراواني داريم كه انشالله با كمك شهروندان برنامه هاي آموزشي و پژوهشي و عملي اي را پياده خواهيم كرد تا كوهرنگ به بهشت زميني براي ايرانيان مبدل كنيم.


و سخن پاياني؟
از همه ي شهروندان شهر چلگرد به خاطر اعتمادي كه به اينجانب داشته و به عنوان يكي از خادمين خود مرا پذيرفته اند سپاسگزاري مي كنم و اميدوارم در چهارچوب قانون خدمتگزار صديقي براي ايشان باشم.


کد مطلب: 7984

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7984/متوقف-ماندن-رشد-درشهرچلگرد-انگیزه-حضور-شورای-شهر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir