کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضرورت انتصاب مدیران متخصص در حوزه مطبوعات

پایگاه خبری تحلیلی پیرغار , 20 مرداد 1392 ساعت 7:57

یکی از مدیرمسولان روزنامه های محلی چهار محال و بختیاری گفت: نبود منابع مالی مهمترین مشکل مطبوعات استان است و انتظار می‎رود این مشکل در دولت یازدهم برطرف شود.


به گزارش جهانبین، علی محمدیان مدیرمسئول هفته‌نامه محلی جهانبین چهار محال و بختیاری گفت: در سال‌های اخیر شاهد رشد کمی و کیفی مطبوعات استان بودیم و در این رابطه تحولات خوبی در استان شکل گرفته است.
وی افزود: این در حالی است که مطبوعات استان با مشکلات بسیاری روبرو هستند و درصورت بی‌توجهی به این موضوع بی‎شک سطح کیفی مطبوعات تنزل پیدا می‌کند.
محمدی، عدم تامین منابع مالی مطبوعات را از مهمترین مشکلات این عرصه دانست و گفت: در صورتی که مشکلات مالی مطبوعات برطرف شود شاهد تحولات خوبی در این عرصه خواهیم بود و این امر می‎تواند زمینه رشد و پیشرفت استان را نیز فراهم کند.
جوان‌ترین مدیر مسئول هفته‌نامه محلی کشور، توجه به سطح کیفی و محتوایی مطبوعات را از مهمترین برنامه‌های هفته نامه جهانبین دانست و تصریح کرد: تمام تلاش ما این است تا با کیفی‌سازی محتوا و توجه به نیاز و مطالبات مخاطبان بتوانیم نقش مهمی در تنویر افکار عمومی در جامعه ایفا کنیم.
محمدی، بهره‌گیری از گروه مشاوران جوان را از مهمترین برنامه‌های این هفته‌نامه برشمرد و اظهار کرد: مطالب هریک از بخش‌های هفته‌نامه از سوی یک شورای سردبیری تهیه می‎شود و گروه‌های مشاوران جوان با ایده‌ها و نظرات خود ما را در تدوین هرچه بهتر این مطالب یاری می‎دهند.
وی بر ضرورت توجه بیش از پیش به مطبوعات و رسانه‌های استان تاکید کرد و گفت: در بسیاری از موارد به ویژه تخصیص اعتبارات مالی، حق مطبوعات استان نادیده گرفته شده و به خاطر همین موضوع بسیاری از نشریات محلی در سال‌های اخیر تعطیل شده‌اند.
محمدی، انتصاب مدیران متخصص و فرهنگی در حوزه مطبوعات کشور و استان را از مهمترین مطالبات اهالی مطبوعات و رسانه استان از دولت یازدهم اعلام کرد و افزود: باید افرادی در حوزه فرهنگ و هنر انتصاب شوند که دید فرهنگی و ذوق هنری داشته باشند تا بتوانند زبان خبرنگاران را به خوبی درک و با آن‌ها وارد یک تعامل دوسویه شوند.
مدیرمسئول هفته‌نامه جهانبین خاطرنشان کرد: توجه یکسان به مطبوعات و دوری از مسائل سیاسی و جناحی از دیگر مطالبات اهالی رسانه و مطبوعات از دولت یازدهم است.


کد مطلب: 7963

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7963/ضرورت-انتصاب-مدیران-متخصص-حوزه-مطبوعات

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir