کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عید فطر قیامتی دیگر است

17 مرداد 1392 ساعت 8:44

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد روز عید را شبیه به قیامت دانست و اظهار داشت:نیکو کاران در این روز پاداش خود را می گیرند و زیانکارن و تبهکاران در این روز مأیوس هستند.


نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد عید فطر را یکی از دو عید بزرگ اسلام دانست .
حجت السلام ابراهیم صید الی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت:مسلمانان روزه دار که ماه رمضان را به روزه گرفتن پرداختند و از بسیاری از کارهای مباح خودداری و امتناع کردند هم اکنوم پس ازگذشت یک ماه در نخستین روز شوال اجر و پاداش خود را از خداوند می گیرند.
صید الی روز عید را شبیه به قیامت دانست و اظهار داشت:نیکو کاران در این روز پاداش خود را می گیرند و زیانکارن و تبهکاران در آن روز مأیوس هستند.
وی ادامه داد با خروج از خانه یاد آور خروج از قبر و با ایستادن به نماز ،ایستادن در برابر خداوند را به یاد می آوریم و با بازگشت به منزل خود بازگشت به سوی منزلمان در بهشت را یاد آور می شویم.
صید الی عنوان کرد: روز اول شوال را به این سبب فطر خوانده اند که در این روز امر امساک و صوم از خوردن و آشامیدن برداشته می شود .
وی تصریح کرد: همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر بیست و پنجمین دروه مسابقات قرآن کریم در سازمان جهاد کشاورزی برگزار می شود.
نمایند ولی فقیه در جهاد کشاورزی در پایان از جمع آوری یک میلیون شیصد هزار ریال کمک های  نقدی  برای طرح اکرام ایتام در جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد خبر داد .


کد مطلب: 7950

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7950/عید-فطر-قیامتی-دیگر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir