کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روحانی:پرداخت یارانه‌ها ادامه می‌یابد

خبرگزاری ايسنا , 16 مرداد 1392 ساعت 9:51


به گزارش جهان بین نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی در ادامه اولین نشست خبری خود به عنوان رییس جمهور ایران با بیان این‌که انتخابات ایران نشان داد که چه سرمایه عظیم اجتماعی، عاطفی و ارتباطی در این کشور وجود دارد، گفت: ملت ما این سرمایه اجتماعی را در انتخابات اخیر به نمایش گذاشت.

رییس جمهور با سپاسگذاری از مقام معظم رهبری به خاطر تاثیر بیاناتشان در ایجاد حماسه سیاسی اظهار کرد: از مقام معظم رهبری سپاسگذاری می‌کنم، برای دعوت معظم‌له در روز تنفیذ از همگان برای کمک به دولت و همچنین نکته مهمی که بیان فرمودند که برخورد با جامعه جهانی برخوردی حکمت آمیز و از موضع منطق خواهد بود.

روحانی تاکید کرد: همواره هدایت و رهنمود‌های رهبری سرمایه‌ای بزرگ برای مردم و دولت خواهد بود و از این که در مقام رییس جمهوری اسلامی ایران در اولین کنفرانس مطبوعاتی باحضور اصحاب رسانه شرکت می‌کنم، بسیار خرسندم.

رییس جمهور در ادامه این جلسه در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه خبر مبنی بر این‌که اولویت دولت درعرصه اقتصاد چیست و آیا پرداخت مستقیم یارانه‌ها به شیوه فعلی ادامه می‌یابد؟ توضیح داد: مسلما موضوعات اقتصادی جزو اولویت‌های دولت خواهد بود و به دلیل مشکلات مردم و خواست مردم تیم اقتصادی هماهنگی تعیین شده است.

روحانی تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت قبل از آن که معرفی شود در کارگروه‌ها فعال بوده است و در آخرین دوره بررسی اقتصادی با حضور من مسائل مهم اقتصادی بررسی شده است و برنامه چهار سال آینده به طور کلی در کارگروه‌ها تدوین شده است که این برنامه‌ها در قالب بودجه‌ها یکساله متبلور می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که دولت در اولین دستور جلسه خود یعنی فردا موضوع یارانه‌ را در دستور کار قرار خواهد داد، افزود: یارانه به همان مقدار که تااکنون پرداخت شده است، ادامه می‌یابد و باتوجه به شرایط اقتصادی اقدامات مقتضی دیگر انجام می‌شود.


کد مطلب: 7923

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7923/روحانی-پرداخت-یارانه-ها-ادامه-می-یابد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir