کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یاداوره شهدای شهر اردل برگزار شد

هفت چشمه , 14 مرداد 1392 ساعت 13:12

یادواره شهدای شهر اردل صبح امروز با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین شهرستان در سالن صالحین مقاومت بسیج خواهران شهر اردل برگزار شد.


به گزارش جهانبین،عبدالله جمشیدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل بیان داشت:شهادت بالاترین ارزش الهی است که تنها نصیب بندگان مخلص، خداجو و شهادت طلب می‌شود.

وی افزود:رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

جمشیدی بیان داشت: امروز نیز ما باید به پاس و حرمت خون شهیدان علاوه بر این که ادامه دهنده راه آنها باشیم باید آرمان‌های آنان را حفظ کرده و به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

در ادامه این مراسم معنوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل گفت: عزت، اقتدار، عظمت، سربلندی و پیشرفت ملت ایران امروز مرهون خون پاک شهیدانی است که از همه هستی خود گذشتند تا ما در آرامش و آسایش به زندگی خود ادامه دهیم.

حجت الاسلام رضایی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به این که شهدا درس آزادگی، ایثار و از خودگذشتی را به ما آموختند اظهار داشت: امروز وظیفه ما است که  از آرمان شهدا و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پاسداری کنیم.

گفتنی است در این یادواره کلیپی ازبیانات مقام معظم رهبری برای خانواده های معظم شهدا به نمایش گذاشته شد ودر پایان برادر عسگری به مداحی پرداختند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 7859

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7859/یاداوره-شهدای-شهر-اردل-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir