کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن:

اختصاص بخشداری به فرخشهر، خواسته به جا و مسلم فرخ شهری ها بود

14 مرداد 1392 ساعت 13:29

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: مردم فرخشهر سالهاست که خواهان اختصاص بخشداری به شهرشان هستند و حق و خواسته ای به جا بود که محقق شد.


سید سعید زمانیان در گفتگو با خبرنگار جهان بین، ضمن تبریک اختصاص بخشداری به مردم فرخشهر،افزود:مردم فرخشهر، از 16 سال قبل به دنبال تحقق این مهم بودند و این خواسته قبل از به شهرستان درآمدن کیار و در زمان دهستان بودن قهفرخ( فرخشهر قدیم) مطرح بود .
وی خاطرنشان کرد: در زمان فرمانداری بنده در، انتقال بخشداری مرکزی شهرستان شهرکردبه شهر فرخشهر انجام شد اما جوابگوی خواسته های مردم این شهر نبود که با همکاری سیستم های سیاسی کشور و پیگیری های شخص استاندارو همچنین ایجاد جلسات متعدد کشوری و استانی این مساله در نهم مرداد92 تحقق یافت.
وی بیان داشت: بسیاری از مسولان کشور و استان از تحقق این خواسته، رضایتی نداشتند و گاه، با دست اندازی در این کار، روند اجرایی شدن پرونده را به تاخیر می انداختند که بالاخره به لطف پروردگارو مداومت نمایندگان استان در مجلس و همچنین پیگیری های شخص آقای عنابستانی، استاندار، بخشداری مجزایی به فرخشهر واگذارشد تا دو روستای دستگرد و خیر آباد هم از تابعیت شهرستان کیار خارج و به این بخش ملحق شوند.
وی با بیان اینکه ایجاد تجمع و تحصن مردم برای مرتفع شدن مشکلات و درخواست ها، کار نادرستی است، گفت: نظام جمهوری اسلامی، درخواست های بحق مردم را دنبال می کند و این پیگیری توسط مسولان در چارچوبه قانونی انجام می شود و مردم اطمینان داشته باشند که دغدغه مسولان نظام ما حل مشکلات و خواسته های آن هاست و  هیچ گاه با بستن جاده و تجمع در مقابل ادارات، قانونی تدوین نمی شود.


کد مطلب: 7857

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7857/اختصاص-بخشداری-فرخشهر-خواسته-جا-مسلم-فرخ-شهری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir