کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش اردلی ها درروزقدس

نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست

11 مرداد 1392 ساعت 16:53

با زبان روزه آمدیم تا با شعار مرگ بر استکبار به لطف خدا تمام مستکبرین نابود شوند.


مردم ولایتمدار شهرستان اردل در راهپیمایی با در دست داشتن پلاكاردها و پرده نوشته های مختلف با شعارهای نابودی اسرائیل، خواسته ملت ماست، مرگ بر آمریكا ، نفرت و انزجار خود را از استكبار جهانی و اقدامات وحشیانه آنان در كشورهای مختلف بویژه علیه مسلمانان و مظلومان جهان به نمایش گذاشتند.

به گزارش جهانبین نیوز :مردم همیشه در صحنه اردل با در دست داشتن تصاویری از امام راحل و مقام معظم رهبری و پرچم های فلسطین و ایران شعارهایی در حمایت از انتفاضه مردم فلسطین سر دادند.
در حاشیه این راهپیمایی پرشکوه خبرنگار ما با اهالی شهر اردل مصاحبه ای انجام دادند اولین مصاحبه ای که صورت گرفت با پیرمرد کشاورزی بود که نوه خود را بقل گرفت و هدف از شرکت خود در این راهپیمایی را یک وظیفه دانست و گفت:مابا زبان روزه آمدیم تا با شعار مرگ بر استکبار به لطف خدا تمام مستکبرین نابود شوند.

اصغر احمدیان دانشجوی شهر کاج در این راهپیمایی افزود:روز قدس متعلق به تمام بشریت است، روز فریاد زدن آزادی مسلمانان و همه مردم آزاده جهان برای دادخواهی از مظلومان عالم به ‌ویژه مردم مظلوم سرزمین غصب‌ شده فلسطین است.

در ادامه با طاهری عضو تیم امداد نجات هلال احمر مصاحبه ای داشتیم ایشان راهپیمایی روز قدس را یکی از مؤثر ترین راههای نجات بیت المقدس دانست و گفت ما آمدیم تا به مستکبران نشان دهیم ملت ایران همیشه مدافع مظلومیت مسلمانان جهان است .

عیدی رئیس کانون مداحان شهرستان اردل در حاشیه این راهپیمایی  گفت: امروز، روزی است که با ابتکار امام خمینی (ره) به نام "یوم القدس" نامگذاری شد که این اندیشه عمیق امام راحل (ره) باعث تحولات عظیم در خاورمیانه و جهان شد.

گفتنی در  پایان مراسم راهپیمایی قطعنامه در مسجدحضرت ابالفضل (ع) توسط بردار پژمان سیفی قرائت شد

انتهای پیام/


کد مطلب: 7738

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7738/نابودی-اسرائیل-خواسته-ملت-ماست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir