کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با موضوع قدس و انتفاضه

نمایشگاه عکس «قبله اول» در شهرکرد برپا شد

تسنیم , 11 مرداد 1392 ساعت 13:44

نمایشگاه عکس قدس و انتفاضه با عنوان "قبله اول" در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در محل ورودی مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برپا شد.


به گزارش جهانبین نیوز، در نمایشگاه عکس قبله اول، تصاویر مربوط به قدس شریف و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی به تصویر کشیده شده است.

در این نمایشگاه همچنین با نصب تابلوهایی با مضمون مطالبی در رابطه به اقدامات غیرانسانی و استکباری رژیم صیونیستی، عمق جنایات و اقدامات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس برای افراد حاضر در راهپیمایی تبیین شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس به خبرنگار تسنیم گفت: روز جهانی قدس روز گرامی‌داشت مردان بزرگ اسلام و در صدر آن‌ها امام خمینی‌ (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است که امت اسلامی در قبال قدس، مسجد الاقصی و فلسطین متعهد کرد.

علی گرجی افزود: همواره فلسطین در طول تاریخ محور درگیری بوده است، به طوری که غرب و استکبار جهانی‌، توطئه‌های زیادی ضد مسلمانان انجام داده‌اند تا آنان را تسلیم کنند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که تدبیر بسیار مهم امام خمینی (ره) در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، مسئله فلسطین را احیاء کرد و دوباره در دستور کار جامعه جهانی قرار داد.

گرجی با اشاره به حضور حماسی و گسترده مردم استان در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان از صبح امروز و همزمان با روز جهانی قدس هم‌صدا با تمام مردم آزاده جهان و ایران اسلامی، ندای مرگ بر اسرائیل سر داده‌اند.


کد مطلب: 7722

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7722/نمایشگاه-عکس-قبله-اول-شهرکرد-برپا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir