کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان لردگان وفارسان

10 مرداد 1392 ساعت 15:29

مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرهای استان اعلام شد.



مسیر راهپیمایی روز قدس در لردگان
فرماندار شهرستان لردگان از مشخص و اعلام شدن مسیر راهپیمایی روز قدس در این شهرستان خبر داد.
علی زاهدی  اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از مهمترین مناسبت‌های دینی ما مسلمانان به شمار می‎رود و مردم این شهرستان نیز بنا بر تکلیف و حس همدردی خود با مردم فلسطین همه ساله با شکوه و عظمت خاصی این مراسم را برگزار می‌کنند.



زاهدی افزود: راهپیمایی در شهر لردگان از ساعت ۱۱ از میدان بسیج آغاز و به مصلی اولی الامر این شهر منتهی می‎شود.

فرماندار شهرستان لردگان گفت: سخنرانی ویژه روز قدس در شهر لردگان حجت‌الاسلام میرمرشدی از اساتید حوزه و دانشگاه استان اصفهان می باشد که در پایان راهپیمایی در مصلی بزرگ ایراد سخنرانی می نمایند.

زاهدی خاطرنشان کرد ، راهپیمایی روز قدس در پنج بخش لردگان، خانمیرزا، منج، فلارد و رودشت و روستاهای شهرستان لردگان راس ساعت ۹ صبح آغاز می‎شود.
وی با اشاره به حضور همه اقشار این شهرستان در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: همه مردم و اقشار این شهرستان از جمله کشاورزان، کارگران، ورزشکاران، هنرمندان، فرهنگیان، بسیجیان، اصناف مختلف، بازاریان و به ویژه جوانان این شهرستان حضوری چشمگیر و گسترده در این راهپیمایی دارند.

مسیر راهپیمایی روز قدس در فارسان
فرماندار شهرستان فارسان در جلسه شورای اداری شهرستان از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۶ نقطه شهری و هشت نقطه روستایی خبر داد.

، بهروز مردانی نژاد با اعلام این خبر افزود: در مرکز شهرستان شروع راهپیمایی ساعت ۱۱ صبح از میدان امام خمینی به طرف مسجد امام حسین خواهد بود.

وی تصریح کرد: در حاشیه ی این مراسم نمایشگاه عکس انتفاضه و ایستگاه سلامت برگزار خواهد شد.
امام جمعه شهر فارسان نیز در این جلسه به نقش پررنگ نماز جمعه و تاثیر آن در زندگی مردم اشاره و تصریح کرد نماز جمعه پلی است برای ارتباط دوسویه ی مردم و مسئولین و سخنگوی مردم و مسئولین نماز جمعه می باشد


کد مطلب: 7708

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7708/مسیر-راهپیمایی-روز-قدس-شهرستان-لردگان-وفارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir