کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مقاومت تنها راه‌حل مسئله فلسطین است

تسنیم , 10 مرداد 1392 ساعت 15:19

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مقاومت تنها راه‌حل مسئله فلسطین است گفت: تحولات کشل گرفته در مصر، سوریه و لبنان حاکی از رسوخ آمریکا در جهان اسلام است و این می‎طلبد مسلمانان با وحدت خود مانع از این روند شوند.


حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام  اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) با عنوان روز جهانی قدس نامیده شده و این ابتکار عمل از سوی امام راحل نشان از اهمیت بالای موضوع دارد.

وی افزود: این نامگذاری از سوی امام راحل با توجه به برکات و ظرفیت‌های ماه رمضان انجام گرفت و شایسته است تا از این ظرفیت بسیار بالا در راستای اهداف جهانی اسلام نهایت بهره را بگیریم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه قدس نقطه مرکزی جهان اسلام است، تصریح کرد: همه مسلمانان باید با محوریت قدس با یکدیگر متحد و منسجم شوند و مانع تحقق برنامه‌های استکبار جهانی شوند.

نکونام بر ضرورت حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: حضور در این راهپیمایی یک وظیفه شرعی و دینی است و مردم ولایتمدار و مومن استان همچون سال‌های گذشته در این راهپیمایی حضوری گسترده خواهند داشت.

وی با اشاره به تحولات منطقه، گفت: تحولاتی که در کشورهای مصر، سوریه و لبنان شکل گرفته اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال را دوچندان کرده است.

نکونام با بیان اینکه استکبار جهانی درصدد تجزیه جهان اسلام است، اظهار کرد: نفوذ و رسوخ آمریکا در منطقه حاکی از تجزیه جهان اسلام دارد و این امر می‎طلبد تا مسلمانان با وحدت و انسجام بیشتری مقابل این برنامه‌های شوم دشمن بایستند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جهان اسلام هیچگاه با رژیم صهیونیستی سازش نمی‌کند، تصریح کرد: دشمن اصلی اسلام، صهیونیسم است و مقاومت تنها راه حل فلسطین است.


کد مطلب: 7707

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7707/مقاومت-تنها-راه-حل-مسئله-فلسطین

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir