کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی:

کوتاهی کشورهای اسلامی در موضوع فلسطین، سوء استفاده های مستکبران را در پی دارد

ایرانیان بابصیرتند و روز قدس را با شکوه برگزار می کنند

9 مرداد 1392 ساعت 13:12

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان گفت: حساسیت روز قدس امسال از سال های قبل بالاتر است و کوتاهی مردم کشور ها نسبت به موضوع انتفاضه و قدس، سوء استفاده های مستکبران را در پی دارد


سید سعید زمانیان در گفتگو با خبرنگار جهان بین، با بیان اینکه امسال،روزقدس، از حساسیت بالایی نسبت به دیگر سنوات گذشته دارد، اظهار داشت: مظلومیتی که مردم فلسطین متحمل می شوند و فشار هایی که استکبار جهانی در بحث این ملت، وارد می کند، این حقیقت را ثابت کرده که استکبار با تمامی قوا در فکر نابودی کشور های ضعیف به خصوص در خاور میانه است.
زمانیان افزود: آزادی خواهان ایران و دیگر کشور های جهان باید به طور ویژه در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و حقانیت اسلام و حق خواهی مظلومان را اثبات نمایند.
رئیس مجمع نمایندگان استان بیان داشت:طبق فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب، فلسطین، مساله اصلی اسلام است و بنا بر این قول، بایستی به تنه اسلام برگردد.
وی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی منطقه، از جمله بحران سوریه، اوضاع لبنان، قتل عام ها و ترورها در عراق و پاکستان باعث شده تا حساسیت یوم الله روز قدس صدچندان شود و ملت ایران همانگونه که در اعصار گذشته هوشیاری  و بصیرت خود را ثابت کرده اند، جمعه آخر رمضان امسال هم با عزمی استوار، با حضور در راهپیمایی گسرده حمایت خود را از فلسطینیان مظلوم اعلام می دارند.

سید سعید زمانیان تصریح کرد: استکبار جهانی بداند مردم ولایی ایران، نسبت به برقراری امنیت در جهان حساسند و ظلم به یکایک افراد را ظلم به همه بشریت می دانند.

وی افزود: همگان بر این موضوع اتفاق نظر دارند که حفظ فلسطین صیانت از تمام جهان اسلام است از این رو ایجاب می کند که با حضوری پرصلابت، با دست های گره کرده، مشت محکمی بر دهان ایادی اسرائیل و آمریکا و دیگر مستبدان عالم بزنند.
نماینده مردم شهرکرد،بن و سامان گفت: صهیونیسم و آمریکا به دنبال سکوت ملت ها در برابر رفتارهای متجاوزانه خود هستند و در این شرایط حساس است که مردم ما با حضور و سردادن شعارهای ضداستبداد می توانند آنها را به زانو درآورند.


کد مطلب: 7686

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7686/کوتاهی-کشورهای-اسلامی-موضوع-فلسطین-سوء-استفاده-های-مستکبران-پی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir