کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قدس روز جهانی است/منافقین در روز قدس بی‌تفاوت هستند

سلام لردگان , 9 مرداد 1392 ساعت 10:39

امام جمعه موقت شهر لردگان:روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجراشود. روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد. روز قدس، روز حیات اسلام است. باید مسلمین بهوش بیایند.


به گزارش جهانبین،  حجت الاسلام و المسلمین توکلی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و امام جمعه موقت شهر لردگان گفت : مسلمانان جهان باید روز قدس را روز همه مسلمین ، بلکه مستضعفین بدانند و از آن نقطه حساس در مقابل مستکبرین و جهانخواران بایستند و تا رهایی مظلومان از زیر ستم قدرتمندان از پای ننشینند .

* قدس روز جهانی است/منافقین در روز قدس بی‌تفاوت هستند

" توکلی با توجه به بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی درباره روز جهانی قدس بیان داشت روز قدس " یک روز جهانی است . روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است . روز مقابله ملتهایی است که در زیر فشار ظلم امریکا و غیر امریکا بودند، در مقابل ابرقدرتهاست . روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند

...روز قدس، روزی است که باید به این روشنفکرانی که در زیر پرده با امریکا و عمال امریکا روابط دارند هشدار داد. هشدار به اینکه اگر از فضولی دست برندارید، سرکوب خواهید شد! ما به آنها مهلت دادیم و با آنها با ملایمت رفتار کردیم که شاید دست از شیطنت بردارند

 

وی افزود: در شب قدر، مسلمانان با شب زنده داری و مناجات خود از قید بندگی غیر خدای تعالی که شیاطین جن و انسند، رها شده و به عبودیت خداوند در می آیند، و در روز قدس که آخرین روزهای شهرالله اعظم است ، سزاوار است که مسلمانان جهان از قید اسارت و بردگی شیاطین بزرگ و ابرقدرتها رها شده و به قدرت لایزال الهی بپیوندند و دست جنایتکاران تاریخ را از کشور های مستضعفان قطع و رشته طمع آنان را بگسلانند ...

 

 

دستگاه های آمریکا و رئیس جمهور آمریکا، تلاش خودشان را گذاشته اند که مسئله فلسطین را از صورت مسایل دنیای اسلام و خاورمیانه به کلی حذف کنند و اصلاً مسئله ای به نام فلسطین و آرمان فلسطین و نهضت فلسطین دیگر باقی نماند. این یکی از اهداف بسیار مهم آنهاست. هرجا که مبارزه ای با صهیونیست ها و اشغالگران و آدم کشان هست، می خواهند آن را حذف کنند.

مسئول عقیدتی سیاسی در نیروی انتظامی شهرستان لردگان اظهار داشت : امید است خداوند منان بر بشر منت فرموده و وعده قرآنی خود را هر چه زودتر انجازفرماید و مستضعفان جهان را بر مستکبران غلبه دهند ..

 

در پایان امام جمعه موقت شهر لردگان گفت : ای مسلمانان جهان و مستضعفان گیتی! بپاخیزید و مقدرات خود را بدست گیرید. تا کی نشسته اید که مقدرات شما را واشنگتن یا مسکو تعیین کنند؟ تا کی باید قدس شما در زیر چکمه تفاله های آمریکا، اسرائیل غاصب پایکوب شود؟ تا کی سرزمین قدس، فلسطین، لبنان و مسلمانان مظلوم آن دیار در زیر سلطه آنان باشند؟

 

 


کد مطلب: 7647

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7647/قدس-روز-جهانی-منافقین-بی-تفاوت-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir