کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گلایه های شهروندان از نبود امکانات بهداشتی عمومی در اردل

هفت چشمه , 30 شهريور 1392 ساعت 12:53

مشکل کمبود و نبود سرویس بهداشتی عمومی مناسب در شهر اردل موجب نارضايتی مردم، مسافران و گردشگران تابستانی در اين شهرستان شده است.


به گزارش جهانبین، شهراردل  باتوجه به اینکه مرکز شهرستان بوده و روزانه هزاران نفر از اهالی شهر و روستاهای اطراف برای انجام امور شخصی و اداری به این شهر مسافرت می کنند از نبودسرویس های بهداشتی عمومی رنج می برند.

اهمیت بهداشت عمومی و دقت در حفظ سلامت جامعه، از شاخص‌های رفاه و پیشرفت هر مجموعه شهری محسوب می‌شود. زمانی‌که در یک شهر، بهداشت عمومی به‌واسطه نبود خدمات رفاهی ضروری نظیر سرویس‌های بهداشتی، با مسئله و چالش روبه‌رو می‌‌شود، آسیب‌هایی گریبانگیر جامعه خواهد شد که درصورت تداوم، تأثیرات نامطلوبی برجا می‌گذارد.

مسافران وگردشگران از نبود سرویس های بهداشتی عمومی در شهر اردل رنج می برند، به همین دلیل همواره مردمانی را در خیابان می بینیم که به دنبال سرویس های بهداشتی عمومی مساجد در خیابان ها پرسه در حال پرس و جو هستند،این در حالی است که فضاهای شهری ما هیچ گاه سرویس کامل و خدمات مناسب را به عابران و شهروندان نمی دهد.

به‌نظر می‌رسد به‌رغم اهمیت، ضرورت و تأکید استفاده از محیط‌های سالم و بهداشتی عمومی در اردل ، هنوز به این نیاز اساسی، آنطور که باید و شایسته است توجه نشده و همواره بنا بر ملاحظات خاصی از پرداختن به چنین نیازی، اجتناب می شود.

ازمسئولین ذیربط ،خصوصا شهرداری  و شورای شهر خواسته می شود در رابطه با رفع این موضوع اقدامات اساسی صورت دهند.انتهای پیام/


کد مطلب: 7630

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7630/گلایه-های-شهروندان-نبود-امکانات-بهداشتی-عمومی-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir