کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

كابينه قوي لازمه پاسخگويي رئيس دولت يازدهم به مطالبات مردم است

7 مرداد 1392 ساعت 9:53

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب یک کابینه قوی و کارآمد لازمه پاسخگویی دکتر روحانی به مطالبات مردم است.


سعيد زمانيان در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: حضور دكتر روحاني در مجلس شوراي اسلامي اقدام ارزشمندي بود چراکه تشريك مساعي بين قواي مختلف موجب نزدیک‌تر شدن آن‌ها به یکدیگر می‎شود.

وی افزود: ارتباط نخستين حرف را در همراهي، همدلي وهماهنگي مي‌زند چراکه اگر ارتباطات قواي مجريه و مقننه به صورت دوسويه برقرار شود و مسئولان دولتي و نمايندگان مجلس از حال و وضعيت يكديگر مطلع باشند، مي‌توانند در بسياري موارد با يكديگر همراه شوند.

زمانیان با بیان اینکه حضور دكتر روحاني در مجلس آثار و نتايج مثبتي در پي خواهد داشت، تصریح کرد:  این نتایج پس از آغاز به کار دولت یازدهم بیش از پیش خود را نشان می‎دهد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: 20 سال سابقه حضور دكتر روحاني در خانه ملت موجب اطلاع دقيق و اشرافيت كامل وی بر قدرت و جايگاه مجلس است.

زمانیان با بیان اینکه دكتر روحاني مجلس را در راس امور كشور می‎داند، اظهار کرد: اين سخن به معنای باز شدن قفل‌هاي كشور با همكاري دولت و مجلس است.

وی، اصلاح، تنقيح يا تصويب قوانين كشور را نياز اساسي دولت يازدهم دانست و افزود: اين امور تا توسط مجلس انجام نشود، دست دولت در حوزه‌هاي مختلف باز نمي‌شود.

زمانیان، كابينه قوي را لازمه پاسخگويي رئيس دولت يازدهم به انتظارات جامعه دانست و تصریح کرد: ناتواني و ضعف وزراي دولت موجب شكست دولت مي‌شود، بنابراين لازمه تحقق آرمان‌هاي نظام و شعارهاي رئيس جمهور منتخب در كابينه قوي و مستقل است.

نماینده مردم بن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: براي تحقق اين هدف انتخاب افراد متخصص، باتجربه و اثرگذار يك اصل است.

زمانيان با بیان اینکه قواي مجريه و مقننه ضمن حفظ استقلال بايد مشكلات مردم را برطرف كنند، يادآور شد: استقلال قوا در نظام جمهوري اسلامي ايران در حيطه قانون اساسي مشخص شده است اما اين سخن به معنای زيرسوال بردن همكاري، همراهي و تعامل بين قوا نيست.

انتهای پیام/


کد مطلب: 7616

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7616/كابينه-قوي-لازمه-پاسخگويي-رئيس-دولت-يازدهم-مطالبات-مردم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir