کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

طرح تفکیک جرایم سیاسی و امنیتی، طرحی خام و پیشنهادی در مجلس است که نیاز به تحقیق اولیه دارد

6 مرداد 1392 ساعت 14:29

نماینده مردم شهرکرد بن و سامان گفت: طرح تفکیک جرایم سیاسی از جرایم امنیتی یک طرح پیشنهادی خام و بدون اولویت در مجلس است و باید در دست بررسی و تحقیق اولیه قرارگیرد.


سید سعید زمانیان بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار جهان بین با بیان اینکه ممکن است برخی جرایم سیاسی، جرم امنیتی هم محسوب شوند گفت: طرحی که اخیرا با پیشنهاد حدود بیست نفر از نمایندگان فقط در حد پیشنهاد ارائه شده است، بایستی مورد تحقیق کمیسیون های وابسته اعم از قضایی، جرم و جرم شناسی و دادگستری قرارگیرد و سپس در مجلس به صورت طرح کلی مطرح شود.
زمانیان افزود: باید از تمامی جهات به کلیات و جزییات این طرح نگریست که آیا موارد این طرح با شرع مقدس، مطابقت دارد؟ هدف طراحان از پیشنهاد چنین طرحی چیست؟ وبعد از تصویب این طرح در جامعه چه بازخوردی پدید می آید؟
نماینده مردم شهرکرد اذعان داشت: پیشنهاد این طرح  یک پیشنهاد کلی است و موانعی بر سر راه داشته و بدون بررسی و تحلیل این موضوع نمی توان وارد شور در مجلس شد و نیاز به تحقیق و تفحص اولیه دارد.
وی بیان داشت : در حالی که طرح ها و لوایح بسیاری در مجلس در اولویت قراردارند طرح این پیشنهاد، کمی زود هنگام به نظر می رسد.
وی ادامه داد: باید توجه داشت کسانی که این قضیه را پیگیری می کنند چه نقشه ای در سر دارند و آیا با طرح این موضوع، دست براندازان و معاندان نظام را برای به هدف رسیدن خود، باز نمی گذارد؟
/انتهای خبر/ح


کد مطلب: 7611

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7611/طرح-تفکیک-جرایم-سیاسی-امنیتی-طرحی-خام-پیشنهادی-مجلس-نیاز-تحقیق-اولیه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir