کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاري رزمايش سايبري در آموزش و پرورش استان

روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان , 7 مرداد 1392 ساعت 9:34


قدرت الله آزاد گفت: رزمايش سايبري با هدف بررسي ميزان استمرار فعاليت و تداوم خدمت رساني در شرايط تهديد و حساس و بحران برگزار شد.

  به گزارش جهانبین، قدرت الله آزاد گفت: رزمايش سايبري در آموزش و پرورش استان، با هدف بررسي ميزان استمرار فعاليت و تداوم خدمت رساني در شرايط تهديد و حساس و بحران برگزار شد.
    معاون پژوهش و برنامه ريزي نيروي انساني آموزش و پرورش استان ادامه داد: براساس مصوبه كارگروه ارتباطات و فن آوري اطلاعات   پدافند غيرعامل استانداري، رزمايش سايبري در آموزش و پرورش استان برنامه ريزي و اجرا شد.
   وي اظهار كرد:  آموزش و پرورش استان به علت تحت پوشش قرار دادن 165000 دانش آموز و 15500 نفر كارمند  مهمترين نهاد استاني هم از نظر كميّت و هم از نظر كيفيت براي برگزاري اين رزمايش بوده است.
   وي در ادامه افزود: مهمترين اقدام در اين رزمايش پشتيبان گيري از اطلاعات  و نرم افزارهاي موجود در مناطق آموزش و پرورش و ارسال سريع آنها به اداره كل آموزش و پرورش استان است.
  آزاد تصريح كرد: اين رزمايش با موفقيت در آموزش و پرورش استان اجرا شد. وي خاطرنشان كرد: در اين رزمايش مديركل فن آوري اطلاعات و ارتباطات استانداري و نماينده پدافند غيرعامل استانداري جهت بازديد از روند انجام رزمايش حضور داشتند.


کد مطلب: 7601

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7601/برگزاري-رزمايش-سايبري-آموزش-پرورش-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir