کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های امروز جامعه به دلیل فاصله گرفتن از سبگ زندگی اسلامی است

بام ایران خبر , 6 مرداد 1392 ساعت 11:02

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: ظرفیت عظیم اسلام، قرآن و معارف اهل بیت و مکتب تشیع آن طور که باید و شاید ارائه نشده است.


به گزارش جهانبین،خبر حجت الاسلام والمسلمین نکونام در نشست هماهنگی طرح تقویت مبانی دینی و شبهه زدایی که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد روزها و شبهای ماه رمضان را ساعات لطف و رحمت خداوند دانست که باید از آن نهایت استفاده را برد.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: همه ظرفیت ماه رمضان در نیمه دوم آن است و آنچه که باید از این ماه توشه بگیریم در شبهای عظیم قدر است.

وی با اشاره به شبهات و توطئه هایی که بر علیه اسلام صورت می گیرد تصریح کرد: ما در یک جنگ و جهاد عظیمی با عنوان جنگ نرم قرار داریم و باید در مقابل دشمن و شبهات آنان با استفاده از دارایی های غنی، قوی و مستدل و پر جاذبه خود یعنی اسلام و قرآن و معارف و مکتب اهل بیت بایستیم.

امام جمعه شهرکرد گفت: منطق و استدلال و دارایی های معنوی ما دارای جاذبه جذب دلهای اگاه و دفع کننده دشمن است اما متاسفانه نتوانسته ایم آنها را درست تبیین و عرضه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام مهمترین راهکار مقابله با دشمن را تقویت مبانی دینی و شبهه زدایی دانست و از برگزاری این طرح برای اولین بار در شهرکرد خبر داد.

وی در ادامه برگزاری این طرح را از تاریخ 21 مرداد تا 21 شهریور به مدت یک ماه و با رویکرد سبگ زندگی اسلامی عنوان کرد و تاکید کرد: فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی باعث بسیاری از مشکلات در جامعه می شود.

نماینده ولی فقیه در استان سبک زندگی اسلامی را از کلیدی ترین و ضروری ترین مباحث تقویت مبانی دینی دانست و گفت: متاسفانه بسیاری از زندگی ها، و برنامه های فردی و اجتماعی ما از سبک زندگی غربی پیروی می کند و این خود شبهات و ناهنجاریهایی را به وجود می آورد.

وی با انتقاد از برگزاری برخی جشنواره ها و برنامه ها در سطح کشور و پوشش آن در صدا و سیما گفت: بسیاری از این برنامه ها آرام آرام ما را از سبک زندگی اسلامی دور می کند.


کد مطلب: 7540

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7540/بسیاری-مشکلات-ناهنجاری-های-امروز-جامعه-دلیل-فاصله-گرفتن-سبگ-زندگی-اسلامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir