کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توانمند سازی بانوان روستایی از مهم ترين برنامه هاي دفتر امور بانوان استان

6 مرداد 1392 ساعت 10:29

مديركل دفتر امور بانوان استانداري چهارمحال و بختياري اظهار کرد: در دولت عدالت محور ۳۵ هزار بانوی روستايي چهارمحال و بختیاری در طرح ها و برنامه هاي توانمند سازي شركت كردند



به گزارش جهانبین، ر
وح انگیز کرمی گفت: 78 دوره توانمندسازي زنان روستايي در چهارمحال و بختیاری تشكيل كه ۷۵ هزار و ۱۸۶ نفر ساعت آموزش در اين دوره ها ارائه شده است.

کرمی افزود: از ابتداي سال ۸۵ تا پايان سال گذشته نیز ۳۵ هزار تن از بانوان در طرح ملي رحمت شركت كردند.

مديركل دفتر امور بانوان استانداري چهارمحال و بختياري به فعالیت ۱۰۵ تعاوني زنان روستايي، عشايري و سرپرست خانوار در استان اشاره و تصریح کرد: تكميل و پيگيري پرونده ۴۰۵ تن از زنان خانوار براي دريافت تسهيلات جزء برنامه هاي دفتر امور بانوان استانداری محسوب می شود.

وی گفت: در دولت عدالت محور ساماندهي سازمان هاي مردم نهاد بانوان و تشكيل بانك اطلاعاتي آن ها از ديگر برنامه هاي اين دفتر بوده كه اين تشكل ها بيش از ۷۲ دوره برگزار كرده اند.

كرمي خاطرنشان کرد: کمك ۱۰۰ ميليون ريالي به سازمان هاي مردم نهاد بانوان، توزيع ۱۰ هزار جلد كتاب بين كانون هاي مردم نهاد، ۲۰ هزار جلد كتاب در حوزه زن و خانواده و سه هزار جلد كتاب در حوزه بلوغ دختران در مقطع راهنمايي از ديگر اقداما ت دفتر امور بانوان استانداری چهارمحال و بختیاری در این مدت به شمار می رود.

وي افزود: در راستاي استحكام بنيان خانواده و كاهش طلاق هم چهار دوره آموزشي برگزار شده و با تشكيل اتاق فكري در دادگستري چهارمحال و بختیاری در دو ماه گذشته زوجين ۳۱ خانواده سازش كردند.


کد مطلب: 7528

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7528/توانمند-سازی-بانوان-روستایی-مهم-ترين-برنامه-هاي-دفتر-امور-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir