کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نمایشگاه روز قدس در جمعه آخر ماه رمضان برپا می شود

2 مرداد 1392 ساعت 18:02

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهار محال و بختیاری از برگزاری نمایشگاه روز قدس در جمعه آخر ماه رمضان در مصلی امام خمینی خبر داد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز علی گرجی در ظهر امروز در جلسه ستاد انتفاضیه روز قدس در دفتر نماینده ولی فقیه نمایش وحدت و یک پارچگی جهان اسلام در موضوع قدس و حمایت و همراهی ملت ایران با آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطین را از جمله اهداف برگزاری روز قدس امسال دانست.
گرجی در ادامه اعلام انزجار ایرانیان مسلمان و انقلابی علیه رژیم جعلی صهیونیسم، محکومیت حمایت سلطه گران و قدرت ها شیطانی از رژیم اشغالگر اسرائیل و تبقیح سکوت برخی کشورهای عربی و اسلامی در قبال خیانات رژیم منفود را از دیگر اهداف برگزاری روز قدس دانست.
وی اظهار داشت: برجسته سازی این روز در جهت جهانی سازی آن و افزایش آگاهی جوانان پیرامون خیانت های رژیم صهیونیسم را می توان از اهداف راهپیمایی جمعه آخر ماه رمضان دانست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیر راهپیمای روز قدس را از چهار راه بازار تا بلوار طالقانی عنوان کرد و گفت: بعد از پایان راهپیمایی مردم در مصلای امام خمینی تجمع می کنند و از سخنرانی حجت اسلام ولمسلمین سعیدی نمایتده ولی  فقیه در سپاه استفاده می کنند.


کد مطلب: 7504

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7504/نمایشگاه-روز-قدس-جمعه-آخر-ماه-رمضان-برپا-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir