کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش رحیمی به تهمت‌ زدن به دولت

خبرگزاری فارس , 1 مرداد 1392 ساعت 12:48

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تهمت‌های زیادی به دولت‌های نهم و دهم زده‌اند اما به احترام رهبری حرفی نمی‌زنیم و حرفی هم نخواهیم زد‌ اما در همه جا حرکات ما ثبت شده است.


به گزارش جهان بین نیوز، محمدرضا رحیمی امشب در جشن ثبت جهانی باغ موزه اکبریه بیرجند اظهار کرد: خدمات بی‌منت و گسترده دولت آقای احمدی‌نژاد تمام‌شدنی نیست و گاهی اوقات آمار خدمات دولت آنقدر بزرگ است که خودمان به تردید می‌افتیم.

وی افزود: در مبارزه با فساد در طی دولت‌های نهم و دهم اقدامات بسیار زیادی انجام شده است اما هنوز به حد دلخواه نرسیده‌‎ایم.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه تحریم‌‎ها را از مدت‌ها پیش پنهان کرده تا دشمن شاد نشود، گفت: در سال گذشته شدت تحریم‌ها به حدی بود که برای تجارت جهان گرفتاری‌های زیادی داشته‌ایم و تمام راه‌های پولی کشور در دنیا با تحریم مواجه شده است اما دولت در چنین شرایط سختی کارهای بسیار بزرگی مانند مسکن مهر، گازرسانی، ساخت بیمارستان واحداث راه‌ و جاده‌های شهری و روستایی را در کشور انجام داده که این خدمات دولت در تاریخ ثبت می‌شود.

رحیمی با اشاره به تهمت‌های زیادی که به دولت‌های نهم و دهم زده‌اند، تاکید کرد: به احترام رهبری حرفی نمی‌زنیم و حرفی هم نخواهیم زد‌ اما در همه جا حرکات ما ثبت شده است.


کد مطلب: 7451

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7451/واکنش-رحیمی-تهمت-زدن-دولت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir