کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام برنامه های روز قدس 92

خانواده ها، تاثیرگزارترین نهاد برای محوری کردن برنامه های قدس است

1 مرداد 1392 ساعت 9:50

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان خانواده ها را تاثیرگزارترین نهاد برای پیاده کردن برنامه های روز قدس دانست.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان در گفتگو با خبرنگار جهانبین، اظهار داشت:روزقدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در تبعیت فرمان امام عظیم الشان وولی امر مسلمین در موضوع انتفاضه و فلسطین است.
علی گرجی افزود:امسال روز جهانی قدس حساسیت بالایی را دارد و باتوجه به اینکه سی و چهارمین سالگرد روز قدس،گستردگی فتنه های در بلاد اسلامی نمود عینی بیشتری داشته اند،اهمیت با شکوه تر بر گزار شدن این روز را صدچندان کرده است.
گرجی گفت: اعتقادمان بر این است که در بحث مساله قدس شریف اولین قبله مسلمانان، برای همه اقشار نقش تعیین شده است که بزرگترین نقش را خانواده های ما باید ایفا کنند مخصوصا مادران و بانوان که در شکل دهی افکار فضای خانواده موثرهستند.

وی بیان داشت: مادران می توانند دقایقی را در ایامی که ماه مبارک رمضان بوده ودل ها آماده پذیرش حق است وماه دفاع از مظلوم شناخته می شود به بحث فلسطین اختصاص دهند. مادران در خانه می توانند برای جوانان وکودکان مفاهیم و اهداف انتفاضه فلسطین و دلایل نامگذاری جمعه آخر رمضان به نام روز قدس را تشریح کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تصریح کرد: دلیل این که حضرت امام (ره) آخرین جمعه ماه رمضان را به قدس اختصاص داده این است که چون بعد از شب های قدر اتفاق می افتد ودل ها سبک شده و آماده برای دریافت حقیقت هستند بهترین شرایط موجود فراهم است.
وی با بیان اینکه جا دارد دیدگاه امام راحل (ره)  در بین افکار عمومی تبیین شود گفت: قدرت بانوان و مادران آن هم با حرکت خود به سمت راهپیمایی وآماده کردن فضای منزل قبل از ورود به راهپیمایی بسیار موثر است.
گرجی افزود:ما نباید رژیم صهیونستی را فقط در روز قدس مطرح کنیم، باید جهان اسلام ومسلمانان شیعه بدانند، تمام تهاجمات بر آنها ریشه اش در صهیونست است وهر توطئه فرهنگی، مواد مخدر ، جنگ نرم و دیگر موارد مرتبط اساس و مایه اش از صهیونست ها آب می خورد و زیر نظر بنگاه های صهیون است.
این مسول استان اظهار داشت: استکبار جهانی از طرح ظلم رژیم صهیونیسم در جهان گریزان و فراری است و آحاد ملت ایران را باید با این مساله آشنا کنیم.
وی در خصوص برنامه های اجرایی در روز قدس امسال بیان داشت: امسال بنا داریم راهپیمایی را تجمعی برگزار کنیم وجمعیت را به گونه ای فراخوانیم که به روزه ی مردم لطمه ای وارد نشود .
علی گرجی ادامه داد:به یمن سی وچهارمین سالگرد روز قدس در  34نقطه استان راهپیمایی به صورت تجمیعی برگزار می شود.
وی  به آغاز این برنامه در شهرکرد از ساعت 11 صبح روز جمعه  اشاره داشت و خاطر نشان کرد: سخنران این برنامه ، حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه کشور و مسیر راهپیمایی از چهارراه بازار به سمت چهارراه ولی عصر(سه راه سینما) و چهارراه فردوسی، چهارراه بوعلی سینا به سمت مصلی امام خمینی شهرکرد(ره) است.



کد مطلب: 7441

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7441/خانواده-تاثیرگزارترین-نهاد-محوری-کردن-برنامه-های-قدس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir