کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

شهردار موفق از جناح‎بندی‌های سیاسی فاصله دارد

27 تير 1392 ساعت 12:08

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: یک شهردار موفق کسی است که برنامه‌های خود را به دور از فضای سیاسی اجرا کند.


احمدرضا بسیج امروز در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: معرفی و انتخاب شهردار یکی از مهمترین امور مطرح در کشور است.

وی افزود: به دنبال انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شهرداران از اهمیت بالایی برخوردار شده و اعضای این شوراها باید در معرفی شهردار دقت نظر ویژه‌ای داشته باشند.

بسیج با بیان اینکه یک شهردار خوب و کارآمد می‎تواند در رشد و آبادانی یک شهر نقش به سزایی داشته باشد، تصریح کرد: یک شهردار دلسوز و توانمند می‎تواند به نحو مطلوبی امور شهری را مدیریت کند و در نهایت مورد رضایت و پذیرش شهروندان قرار گیرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد ادامه داد: شهرداری از آنجا که یک کار چندجانبه و تخصصی است برهمین اساس باید شهردار نیز از تخصص‌های لازم برخوردار باشد و نسبت به مبلمان شهری اطلاعات و آگاهی‌های لازم را داشته باشد.

بسیج، برخورداری از اخلاق تعامل با مردم را از مهمترین ویژگی‌های یک شهردار دانست و گفت: یک شهردار موفق کسی است که با برخورداری از اخلاق تعاملی بتواند ارتباط خوب و موثری با همه مردم داشته باشد.

وی تصریح کرد: شهرداری که بتواند با همه مردم ارتباط برقرار کند و قانون را به طور یکسان در مورد همه اجرا کند بی‎شک مورد پذیرش عموم قرار می‎گیرد و تعاملات لازم بین مردم و شهردار برقرار می‎شود.

بسیج با بیان اینکه شهردار باید به دور از جناح‎بندی‌های سیاسی به امور شهرداری بپردازد، اظهار کرد: شهردار در عین حال که با همه گروه‌ها و اقشار جامعه در ارتباط است اما نباید به معنای مرسوم سیاست‎زده باشد و برنامه‌های خود را به دور از فضای سیاسی اجرا کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 7313

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7313/شهردار-موفق-جناح-بندی-های-سیاسی-فاصله

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir