کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شورای شهر شهرکرد خبر داد؛

نان با کیفیت، نیاز امروز مردم شهرکرد

7 آبان 1403 ساعت 8:00

عضو شورای شهر شهرکرد گفت: ارتقای کیفیت نان از مهم‌ترین مطالبه‌ها و خواسته‌های شهروندان شهرکرد به‌شمار می‌رود.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، ماشاءالله ایزدی شامگاه یک شنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی با موضوع "کیفیت نان" با حضور دستگاه‌های مربوطه در شهرداری منطقه ۲ شهرکرد برگزار شد، با محکوم کردن جنایات رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و تسلیت به مناسبت شهادت مدافعان حریم امنیت ایران‌اسلامی گفت: آموزش نانوایان شهرکرد در دستور کار قرار گیرد تا کیفیت نان تولیدی افزایش یابد.

وی با اشاره به مطالبه‌گری شهروندان شهرکرد درخصوص افزایش کیفیت نان تولیدی در نانوایی‌های این شهر افزود: منظم شدن زمان پخت نان در نانوایی‌های مرکز استان به‌عنوان یک خواسته دیگر مردمی در دستور کار قرار گیرد.

ایزدی در ادامه گفت: شورای اسلامی شهرکرد و دستگاه‌های مربوطه در حوزه بهبود کیفیت آرد و نان عزم جدی دارند و به جد به دنبال آن هستیم که مشکل موجود در کیفیت نان که قوت اصلی مردم است، حل شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: در مورد کیفیت نان مشکلاتی وجود دارد و لازم است تا مسائل موجود را از زبان تولیدکنندگان و نانوایان بشنویم تا بتوانیم در پیمودن برنامه‌هایی که برای افزایش کیفیت نان طراحی خواهد شد موفق عمل کنیم.

وی بابیان اینکه آموزش نقش مؤثری در کیفیت نان دارد گفت: دوره‌های آموزشی در بحث پخت نان برای متصدیان خباری‌ها باید توسط اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان برگزار شود تا خبازان بتوانند نان با کیفیت را در اختیار مردم قرار دهند.

عضو شورای اسلامی شهرکرد تصریح‌کرد: تکریم ارباب رجوع، ساعت کاری، کیفیت نان و رعایت موارد بهداشتی در نانوایی‌ها از جمله موارد مهمی است که باید در اولویت کار خبازان باشد.

ایزدی ضمن تاکید بر ارتقاء مرغوبیت و کیفیت پخت نان گفت: کیفیت نان در بعضی از نانوایی‌ها غیر قابل قبول و اصلاً پذیرفتنی نیست لذا نظارت و بازرسی باید بیشتر بر عملکرد نانوایی‌ها و ارتقاء کیفیت نان داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: همچنین برگزاری جلسات آموزشی برای متصدیان دستگاه‌های هوش‌مصنوعی نانوایی‌ها باید در اولویت باشد.

وی خاطرنشان کرد: ادارات مربوطه از جمله جهادکشاورزی، صنعت معدن و تجارت، غله، بهداشت و اتحادیه نانوایان با نظارت دقیق و مستمر بر توزیع آرد خام در تامین نان با کیفیت، در جهت جلب رضایت آحاد مردم باید تلاش کنند.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 59064

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/59064/نان-کیفیت-نیاز-امروز-مردم-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir