کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد:

کنگره شهدا، پلی به سوی آینده روشن

6 آبان 1403 ساعت 16:11

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: باید یادواره و اجلاسیه شهدا برای نسل جوان و مردم تأثیر‌گذار باشد می‌طلبد وصیت نامه، خاطرات شهدا و... در قالب آثار هنری بیان شود تا مردم را به حال و هوای فرهنگ شجاعت، ایثار، وفاداری به ولایت، وطن و... ببریم.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی در دومین جلسه شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در فرمایشات رهبر عظیم الشان تأکید بر برگزاری یادواره شهدا است، مقام معظم رهبری بر مطالعه کتب شهدا و پرداختن به سیره و سبک زندگی شهدا تأکید کردند.
 
وی بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند دفاع مقدس برای ما گنج می‌باشد، باید از این گنج بی‌پایان بهره برد.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: باید یادواره و اجلاسیه شهدا برای نسل جوان و مردم تأثیر‌گذار باشد می‌طلبد وصیت نامه، خاطرات شهدا و... در قالب آثار هنری بیان شود تا مردم را به حال و هوای فرهنگ شجاعت، ایثار، وفاداری به ولایت، وطن و... ببریم.
 
وی یادآور شد: در زمان دوران دفاع مقدس نه تنها جبهه حال و هوای معنوی داشت که شهر‌ها هم تحت تأثیر قرار گرفته بود، باید تلاش کرد فرهنگ ایثار و شهادت زنده شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی افزود: با برگزاری یادواره شهدا این مراسمات را زنده کنید تا تأثیرگذار شوند، باید تلاش کرد تا یادواره‌ها گسترش بیشتری یابد.
 
وی گفت: جوانان با الگوگیری از شهدا می‌توانند به ارزش‌های والای انسانی دست یابند.
 
 انتهای خبر/۵۳۰ ب


کد مطلب: 59061

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/59061/کنگره-شهدا-پلی-سوی-آینده-روشن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir