کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان جوانان هلال احمر:

مسابقات سراسری رفاقت مهر به مرحله پایانی رسید

6 آبان 1403 ساعت 10:39

رئیس سازمان جوانان هلال احمر از پایان مرحله سی‌اُمین دوره سراسری مسابقات رفاقت مهر بخش دختران با انتخاب تیم‌های برتر خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»،  حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم حسینی المدنی رئیس سازمان جوانان هلال احمر اظهار کرد: سی‌اُمین دوره مسابقات فرهنگی، امدادی رفاقت مهر، یادواره شهید علی لندی، با رویکرد استعدادیابی جوانان با حضور ۲۰۰جوان عضو کانون های دانشجویی، جوانان، طلاب، روستایی و خانه های هلال به تفکیک دختران در اردوگاه مهر بندر انزلی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری به اجرا درآمد.

 
وی با اشاره به اینکه سی‌امین دوره مسابقات رفاقت مهر یادواره شهید علی لندی است، افزود: در این دوره جوانان عضو جمعیت هلال احمر سراسر کشور در بخش دختران در رشته‌های مختلفی از جمله چادر زنی، کمک‌های اولیه، حمل تخصصی مصدوم، اسکان اضطراری، مسابقات امدادی، زبان انگلیسی و مسابقات فرهنگی و هنری به رقابت پرداختند.
 
در ادامه مسعود مثنوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر ضمن خرسندی از میزبانی جوانان سراسر کشور در سی امین دوره مسابقات رفاقت مهر، عنوان کرد: این رقابت‌ها با هدف ایجاد حس نوع دوستی، پرورش روحیه مشارکت جویی و تعامل و همدلی بین اعضا و ارتقای توانمندی‌های امدادی و بشردوستی اعضا در بخش دختران برگزار شد. که در راستای حس نوع دوستی به دو استان سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری تندیس بشردوستی تعلق گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: پس از پایان مسابقات رتبه های برتر در مراسم اختتامیه اعلام شدند، در مجموع امتیازات بخش دختران رتبه اول را استان قزوین، رتبه دوم را استان البرز کسب کرد و رتبه سوم را مشترک استان های آذربایجان غربی و هرمزگان به خود اختصاص دادند.
 
گفتنی است در بخش غیرامدادی مسابقات در آزمون زبان استان های هرمزگان،مازندران و خوزستان به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
 
انتهای خبر/۵۳۰ ب


کد مطلب: 59056

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/59056/مسابقات-سراسری-رفاقت-مهر-مرحله-پایانی-رسید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir