کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل خبر داد:

تجهیز مدارس اردل مجهز به دوربين مداربسته

6 آبان 1403 ساعت 10:43

مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل از نصب دوربين مدار بسته در بيش از بيست مکان آموزشی به ارزش تقريبی 500 ميليون تومان در سطح اين شهرستان خبر داد.


سعادت ظفري زاده مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیو»، با بيان اين خبر گفت: از ابتدای سال ١۴٠١ با همت دولت سيزدهم و کمک خيرين محترم در بيش از بيست مکان آموزشي شهرستان اردل دوربين مدار بسته به ارزش تقريبا ۵۰۰ ميليون تومان نصب شد.

ظفری زاده در مورد اهميت نصب دوربين مداربسته در مدارس اظهار کرد: مدرسه، خانه دوم دانش‌آموزان است و همان طور که فرزندان ما در خانه از امنيت برخوردارند، بايد در مدرسه هم که خانه دوم آن هاست، در امنيت کامل باشند و با توجه به اين که مدرسه فضای بزرگی است مي‌توان امنيت آنجا را با دوربين مداربسته برقرار کرد. 

وی در مورد مزايای نصب دوربين مدار بسته افزود: کم شدن جرائم در مدرسه، پيشگيری از ورود افراد ناشناس به مدرسه، اطمينان والدين از برقراری امنيت فرزندانشان در مدرسه، کنترل بر ورود و خروج دانش آموزان، حفظ وسايل نقليه معلمان و کارکنان مدرسه از مزايای نصب دوربين مدار بسته است. 

ظفري زاده با اشاره به ديگر مزاياي نصب دوربين مدار بسته اظهار داشت: کمک در شرايط اورژانسی همچون زلزله، آتش‌سوزی و... و شناسايی مکان‌های خطرناک برای دور شدن دانش آموزان و پيشگيری از خرابکاری و خشونت توسط افراد سودجو نيز از مزايای اين اقدام در سطح مدارس است.

 انتهاي خبر/570ه


کد مطلب: 59053

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/59053/تجهیز-مدارس-اردل-مجهز-دوربين-مداربسته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir