کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور:

شهدای گمنام پیام‌رسان ارزش‌های دفاع مقدس هستند

2 آبان 1403 ساعت 9:30

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: شهدای گمنام پیام‌رسان واقعی ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل حاضر هستند.


به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، امیر سرتیپ نبی سهرابی صبح امروز در حاشیه افتتاحیه یادمان شهید گمنام شهرک‌های صنعتی شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور ماموریت دارد فرهنگ و گفتمان دفاع مقدس را برای جوانان و نوجوانان به شیوه و روش‌های مختلف تبیین کند.
 
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری معتقدند اطلاعات جوانان و نوجوانان امروزی از دفاع مقدس کم است، لذا پیشکسوتان دفاع مقدس و بنیاد حقظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس موظف هستند دفاع مقدس را همانگونه که خود درک کردند، به این نسل منتقل کند.
 
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور اضافه کرد: یکی از راه‌های انتقال این فرهنگ، راه شهدا است که از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و در مقابل دشمن بعثی ایستادند.
 
سهرابی افزود: شهدای گمنام رفتند، مقابل دشمن ایستادند، پیروزی آفریدند و حضور پیکرشان در این مکان نویدبخش معنویت برای این حوزه است.
 
وی ادامه داد: امروز در شهرک صنعتی شهرکرد یادمان شهید گمنامی افتتاح شد، از حضور این شهید در این مکان می‌توان استفاده‌های فرهنگی متعددی داشت.
 
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور تاکید کرد: شهدای گمنام رسالت قدرت نرم انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس را بر عهده دارند، این شهدا پیام‌رسان واقعی ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل حاضر هستند.
 
سهرابی بیان داشت: شهدای گمنام همواره ولایت‌مدار بودند و جان خود را در راه کشور، نظام و اسلام تقدیم کردند و امروز هم جسم‌شان در اینجا حاضر شده و مایه برکت، عزت و معنویت برای نسل امروز و چراغ راه برای آیندگان هستند.
 
شهدا پیام‌رسان ارزش‌های دفاع مقدس هستند، افزود: هزاران یادمان شهید گمنام در سراسر کشور ایجاد شده است و وجود بابرکت این شهدا پایگاهی برای حضور با معنویت مردم در مناسبت‌های مختلف، هستند.
 
وی گفت: شهدای گمنام هدایت‌گر مردم هستند، و این مردم قدر شهدا را می‌دانند و از آن بهره می‌برند.
 
سهرابی بیان داشت: در روز شهادت حضرت زهرا (س) تشییع شهدای گمنام را در سراسر کشور در دستور کار داریم و تعدادی از این شهدا به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شده است.
 
انتهای خبر/1026ج
 


کد مطلب: 59019

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/59019/شهدای-گمنام-پیام-رسان-ارزش-های-دفاع-مقدس-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir