کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل خبرداد:

آموزش زنان روستایی در اشتغال‌های خرد

2 آبان 1403 ساعت 12:00

مدير جهاد کشاورزی شهرستان اردل گفت: 3 کارگاه آموزشی با موضوعات آشنايی با اصول توليد محصول سالم، توليد و نگهداری ترشيجات، شوریجات و پرورش زنبور عسل برای بهره‌برداران زن در روستاهای منطقه ميانکوه و ديناران برگزار شد.



وحید طهماسبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده بین واحد زنان روستایی اداره ترویج و آموزش‌های کشاورزی شهرستان و مراکز خدمات دیناران و میانکوه، کارگاه‌های آموزشی مذکور برای زنان روستایی برگزار شد.

طهماسبی افزود: در دوره‌های مذکور بهره برداران زن روستایی با اصول نحوه تولید محصول سالم و استفاده از روش‌های مدیریتی کاشت و داشت برای تولید محصول ارگانیک و سالم، اصول پرورش زنبور عسل، نحوه تغذیه و چگونگی برداشت عسل با کیفیت و عملکرد بالا، نحوه تولید و نگهداری صحیح ترشیجات و شورجات در منزل برای ایجاد اشتغال‌های خرد و خانگی آشنا شدند.

وی بیان کرد: در این دوره همچنین در خصوص ارتقا سطح سلامت خانواده و جامعه،  افزایش مشارکت و انگیزه زنان روستایی در فعالیت‌های کشاورزی، ایجاد اشتغال‌های خرد و خانگی برای زنان روستایی، بهبود معیشت و افزایش روحیه همکاری و مشارکت بین زنان روستایی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای خبر/۵۷۰ ه


کد مطلب: 59012

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/59012/آموزش-زنان-روستایی-اشتغال-های-خرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir