کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون دادگستری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

لزوم استقرار نگهبان در مبادی فناوران شهرکرد

1 آبان 1403 ساعت 13:18

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: استقرار نگهبان در مبادی ورودی و خروجی مجتمع فناوران شهرکرد را با جدیت دنبال می‌کنیم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» سید محمد موسوی، در جلسه‌ کمیته پیشگیری و مقابله با سرقت چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مبحث شناسایی نقاط آلوده استان در موضوع سرقت  ضروری است.

وی افزود: موضوع استقرار نگهبان در مبادی ورودی و خروجی مجتمع فناوران شهرکرد را با جدیت دنبال می‌کنیم و از اعضای هیئت امنای مجتمع مذکور خواستاریم که با وجود موافقت اکثریت صنوف مستقر در مجتمع، امورات مربوط به حفاظت فیزیکی و نیز تمهیدات ایمنی را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبود منابع مالی اتاق اصناف جهت انجام امور محوله و نیز برگزاری دوره‌های آموزشی و پیشگیرانه از انجام مکاتبات لازم از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با ستاد در خصوص مطالبه تخصیص یافتن حق عضویت اصناف مختلف به اتاق اصناف استان، جهت فعالیت‌های ذکر شده، خبر داد.

موسوی عنوان کرد: مجتمع فناوران شهرکرد به دلیل فقدان نگهبان‌های مورد تأیید، از امنیت خوب و کافی خاصه پس از پایان وقت کاری ندارد و این مهم روزنه‌ای برای سرقت فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی- پیشگیرانه برای صنوف مختلف در دستور کار قرار دارد.

در ادامه نماینده پلیس پیشگیری استان  چهارمحال و بختیاری، وجود راه‌های فرعی، عدم روشنایی کافی معابر در شب، عدم دقت صنوف و عدم توجیه کافی آنها در رعایت نکات حفاظت فیزیکی و ایمنی لازم را از جمله مهم‌ترین معضلات مجتمع فناوران در زمینه پیشگیری از وقوع سرقت، دانست.

وی در پایان ضمن اشاره به 75 مورد بازدید از صنف طلافروشان، بیان کرد: در این بازدیدها، نقاط ضعف موجود در زمینه خودحفاظتی در زمینه‌هایی همچون جانمایی مناسب، توجه به ساعت شروع و خاتمه کاری مصوب، توجه به مقوله کف زنی در سرقت طلاجات، استقرار تجهیزات مه پاش و اتصال به سامانه مها را به این دسته از صنوف، متذکر شدیم.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 59009

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/59009/لزوم-استقرار-نگهبان-مبادی-فناوران-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir