کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

سالن ورزشی در فلارد احداث می‌شود

1 آبان 1403 ساعت 6:00

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای آینده‌نگری در توسعه ورزش و جوانان استان یک سالن ورزشی ۲ هزار نفره با اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شهر مالخلیفه احداث می‌شود.


محمود سلیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، از تامین اعتبار احداث یک باب سالن ورزشی مسابقاتی  در شهر مالخلیفه خبر داد و اظهار کرد: در راستای آینده‌نگری در توسعه ورزش و جوانان  استان یک سالن ورزشی ۲  هزار نفره با اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شهر مالخلیفه احداث می‌شود.

محمود سلیمی با تاکید بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سراسر استان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعدد به دنبال اختصاص زمین  مناسب با کاربری ورزشی هستیم و فرماندار محترم شهرستان فلارد به دنبال تامین زمین در راستای احداث سالن ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت رعایت عدالت اجتماعی، امکانات و‌ توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌ها عنوان کرد: پس از تحویل زمین فرآیند انتخاب پیمانکار انجام و عملیات احداث این سالن ورزشی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آغاز می‌شود.

وی مردم چهارمحال و بختیاری را شایسته دریافت بهترین خدمات فرهنگی و ورزشی برشمرد و‌ افزود: رویکرد برنامه‌های ورزش و جوانان استان توسعه حداکثری زیرساخت‌های ورزشی با محوریت «ورزش و مردم» در استان است و سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش و جوانان  در واقع سرمایه‌گذاری در سلامت، شادابی، پویایی، تحرک و‌ کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه به‌ویژه در نسل جوان است.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 58999

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58999/سالن-ورزشی-فلارد-احداث-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir